از توقیف خودرو‌های حامل قاچاق تا جریمه قاچاقچیان کالا در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

جریمه قاچاقچی لوازم یدکی خودرو 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان گفت: قاچاقچی لوازم یدکی خودرو در مسیر سپیدان توقیف و در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

حافظ ارغنده رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان اظهار کرد: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ارغنده افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سپیدان هنگام بررسی خودرو‌های عبوری متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان ارسال کردند.

توقیف خودرو حامل سوهان برقی قاچاق در سپیدان 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان از محکومیت قاچاقچی سوهان برقی خبر داد. 

حافظ ارغنده رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان اظهار کرد: پرونده کشف ۳۴۳ دستگاه سوهان برقی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال از یک خودرو در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان رسیدگی شد.

او تصریح کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متخلف را به پرداخت ۳ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ارغنده افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سپیدان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام بررسی خودروها، متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی پوشاک در سپیدان تعزیر شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان از صدور حکم برای قاچاقچی پوشاک خبر داد. 

حافظ ارغنده رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان اظهار کرد: پرونده کشف انواع پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سپیدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ارغنده افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سپیدان هنگام بررسی خودرو‌های عبوری، این میزان کالای قاچاق را از یک دستگاه خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی سپیدان ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار