حضور ناوگروه ارتش در همه اقیانوس‌ها دائمی می شود+عکس

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: حضور دائم در پهنه همه اقیانوس‌ها از برنامه‌های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 امیر دریادار شهرام ایرانی  فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش در جنوب گفت: ماموریت‌های این قرارگاه استقرار و تسلط کامل در اقیانوس هند و پس از آن دیگر آب‌های آزاد دنیا است.

وی افزود: اکنون نیز ناوگروه ارتش در خلیج عدن برای حمایت از امنیت کشتیرانی حضور دارد که علاوه بر تامین امنیت کشتیرانی تجاری ایران به شناور‌های در حال اضطرار دیگر کشور‌ها نیز کمک رسانی می‌کند.

امیر دریادار ایرانی گفت: حضور ناو‌های دشمن در منطقه نیز کاری از پیش نمی‌برد و این ناو‌های غول پیکر از سوی گروه کوچک حوثی‌ها همواره تهدید و آسیب می‌بینند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با گرامی داشت یاد شهدای پرواز اردیبهشت و شهید رئیسی گفت: بر اساس توصیه مقام معظم رهبری حضور همگانی و پرشور در انتخابات اولویت اصلی است تا این پیام به دشمنان داده شود که همه بر مبنای خون شهدا گام بر می‌دارند.

امروز امیر دریادار دوم جلیل مقدم به عنوان فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا معرفی شد.

جانشینی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و جانشین فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا از سمت‌های قبلی امیر دریادار دوم مقدم است.

در پایان از زحمات دریادار حسین حسنی سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

حضور ناوگروه ارتش در همه اقیانوس‌ها دایمی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.