کلاهبرداری با وعده فروش حواله خودرو در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی خبر داد که با وعده فروش حواله خودرو اقدام به کلاهبرداری ۵۳ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان دارابی در خصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده‌های دروغین مبنی بر فروش حواله خودرو‌های داخلی و خارجی و دریافت سود مشارکت با سوء استفاده از اعتماد مال باختگان اقدام به گرفتن وجوه خریداران خودرو کرده و با ارائه نکردن حواله خودروها، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و ضمن هماهنگی قضایی، متهم را شناسایی کردند و طی عملیاتی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه با دعوت از سایر مالباختگان مشخص شد که متهم تاکنون ۵۳ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، گفت: فرد دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ نوشاد به شهروندان نیز توصیه کرد که به پیشنهاد‌های اغوا کننده و غیر معقول افراد کلاهبردار توجهی نکرده و در مواجهه با اینگونه موارد، سریعا پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار