آسفالت ۶۶ هزار مترمربع از معابر در کرمان

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهر کرمان، از آسفالت ۶۶ هزار مترمربع از معابر، در هفتمین هفته از طرح «جهاد آسفالت» معابر، خبر داد.

محمدرضا یحیی‌زاده، با اشاره به هفتمین هفته از «جهاد آسفالت» معابر شهر کرمان، از ۲۶ خردادماه تا یکم تیرماه گفت: در این هفته، خیابان «کوی دادگستری»، به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، کوچه «شماره ۱۳»، خیابان «آیت‌الله صالحی» به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و حدفاصل ابتدای کوچه «شماره ۲۸»، خیابان «شهید مطهری» تا ابتدای کوچه «شهید محمود انجم‌شعاع»، به مساحت ۷ هزار مترمربع توسط پیمانکار فاز اول، آسفالت شد.

وی افزود: در این هفته، بلوار «شهید سیدحمیدرضا هاشمی»، حدفاصل سه‌راه «ادیب»، تا چهارراه «مسجدقائم (عج)» به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و بخشی از خیابان «منجی»، به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز، از سوی پیمانکار فاز دوم، آسفالت شد و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های «۱/۲»، «۲/۲»، «لاله شمالی»، کوچه‌های «شماره ۱۵، ۳۱ و ۳۷» خیابان «بقیه‌الله (عج)»، به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع، با تلاش سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری، اجرا شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهر کرمان، تصریح کرد: خدمت‌رسانی در زمینه آسفالت معابر اصلی و پرتردد با سرعت و کیفیت مناسب طی امسال ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار