اهتزار ابرپرچم علی ولی‌الله (ع) در بزرگراه امام علی (ع)

ابر پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر روی پل غیرهمسطح آغاز در بزرگراه امام علی (ع) و میدان قمربنی‌هاشم در شرق تهران به اهتزار درآمد.

اهتزار دو ابر پرچم با عنوان علی ولی‌الله (ع) هر یک به متراژ ۱۴۴ مترمربع در پل آغاز بزرگراه امام علی (ع) در ناحیه سه و میدان قمربنی‌هاشم در ناحیه یک و تعویض ۲۸۸ پرچم مناسبتی ویژه ایام دهه ولایت در پل‌های غیرهمسطح محدوده منطقه از جمله اقدامات اجرا شده معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه در این ایام است.

همچنین در خصوص تأمین روشنایی مناسب معابر سطح منطقه در ایام عید، اقدامات لازم برای رفع نقص و تأمین روشنایی زیرگذر‌های کرمان و جانبازان و پل‌های سواره رو و غیرهمسطح لشگر، گلبرگ و آغاز انجام شده و المان‌های نوری، نورپردازی‌ها و نورآرایی‌های سطح منطقه در شب عید ولایت نیز در سطح منطقه روشن خواهند بود.

براساس این گزارش شست‌وشو، پاکسازی و اجرای پوشاننده‌های جداره شهری در محور‌های اصلی منطقه، نصب ۹ هزارمتر ریسه‌های الوان پارچه‌ای در معابر، پشتیبانی از برنامه‌ها و مراسم عید غدیر با نصب داربست، استیج و توزیع بیش از ۱۱ هزار پرچم ۳۰ در ۴۰ برای مراسم بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از دیگر اقدامات عوامل اجرایی این معاونت به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار