سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در جشن غدیر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت بهره‌برداری و خدمات‌رسانی رایگان مترو به شرکت‌کنندگان در جشن عید غدیر خبر داد.

رضا محمد نژاد ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم را به‌منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و شرکت‌کنندگان در «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» که روز سه‌شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۳ از میدان آزادی تا خیابان دماوند، محدوده بزرگراه امام علی (ع) برگزار می‌شود، در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری جشن عید غدیر خم، ساعت بهره‌برداری در خطوط درون‌شهری مترو تا ساعت ۲۳ از مبادی افزایش می‌یابد. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه سرویس‌دهی در همه خطوط مترو از آغاز تا پایان این جشن بزرگ مردمی رایگان است، گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر، برنامه‌ریزی کردیم سرفاصله حرکت قطار‌ها در خطوط درون‌شهری متناسب با استقبال مسافران تنظیم شود. 

محمدنژاد با بیان اینکه در این جشن جایگاه‌های ویژه‌ای در میدان امام حسین (ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب، چهارراه بهبودی و میدان آزادی در سطح شهر برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در همه ایستگاه‌هایی که در مسیر این جشن قرار دارند، به‌ویژه ایستگاه‌های نزدیک به جایگاه‌ها از جمله امام حسین (ع)، دروازه‌دولت، میدان فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی، توحید، شادمان، دکتر حبیب‌اله و استاد معین، آماده ارائه سرویس ویژه به شرکت‌کنندگان و مسافران هستیم.

وی با اشاره به اینکه به‌منظور تسهیل در بازگشت شهروندان از مراسم، زمان سرویس‌دهی مترو در خطوط درون شهری یک ساعت افزایش می‌یابد گفت: پیش‌بینی لازم برای اعزام قطار‌های فوق‌العاده در صورت استقبال مسافران نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان از فضاسازی ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات مناسب، بررسی امکانات ایستگاه‌ها از جمله نمازخانه‌ها و بازدید‌های فنی از تجهیزات ثابت و متحرک مترو نیز انجام شده است.

گفتنی است سرویس‌دهی در خطوط کرج، هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و شهر جدید پرند تغییری نداشته و طبق برنامه زمان‌بندی روز‌های تعطیل اجرا می‌شود.

 

برچسب ها: مترو ، جشن غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار