کاروان دوچرخه سواری بهاآبادِ یزد به زرند رسید

کاروان ۵۰ نفره رکابزنان بهاآبادِ یزد پس از پیمودن مسیر حدود ۱۸۰ کیلومتری شهرستان بهاآباد تا زرند امروز وارد این شهرستان شد.

کاروان دوچرخه سواری بهاآبادِ یزد با شعار "سرباز تا سردار" برای سومین سال پس از ورود به شهرستان زرند، مورد استقبال مردم، ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان، بهره‌مند معاون اداره و اعضای شورای اسلامی زرند قرار گرفتند. 

عباس جعفری سرپرست این گروه گفت: هر ساله سوم خرداد ماه به مناسبت تولد شهید امیر حسین قربانی از شهدای سانحه هوایی اوکراین از گلزار شهدای بهاآباد حرکت خود را آغاز می‌کردیم که امسال کارمان به علت بحث شهدای خدمت یک ماه به تعویق افتاد.

وی افزود: در ایام دهه ولایت و امامت حرکت را آغاز کردیم، امروز مهمان مردم شهرستان زرند هستیم و با حضور در گلزار شهدای زرند با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردیم.

کاروان دوچرخه سواری بهاآبادِ یزد به زرند رسید

جعفری تصریح کرد: کاروان دوچرخه سواری «سرباز تا سردار» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد شهید امیر حسین قربانی شهید هوایی، از شهرستان بهاآباد در استان یزد، عازم مزار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان است.

وی افزود: این کاروان ۵۰ نفره که متشکل از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان است در این راه قدم گذاشتند و مسیر حدود ۱۸۰ کیلومتری شهرستان بهاآباد تا گلزار شهدای زرند را رکاب زدند.

حسن زاده مسئول هیئت دوچرخه سواران زرند نیز گفت: دوچرخه سواران یک روز مهمان مردم زرند هستند و امروز دوچرخه سواران در نماز جمعه شرکت کردند و امشب نیز در امامزاده حمزه برایشان برنامه‌هایی تدارک دیده شده است. 

وی افزود: این رکابزنان فردا صبح از زرند حرکت می‌کنند و در مسیر راه برای تجدید پیمان باشهدای گمنام بهاآباد زرند و سپس حرکت به گلزار شهدا کرمان به راه خود ادامه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.