رییس پلیس راهور اردبیل:

طرح ترخیص عید تا عید وسایل نقلیه در اردبیل اجرا می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس از عید قربان تا عید غدیر در اردبیل اجرا می‌شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی از اجرای طرح ترخیص عیدانه وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه عیدانه پلیس تا عید سعید غدیر خم در اردبیل اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح در راستای صیانت از اموال مردم، امید آفرینی و ارتقا سرمایه اجتماعی پلیس اجرایی می‌شود، گفت: در طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس، امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش پرداخت فراهم شده و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای ترخیص وسایل نقلیه خود به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰و اپلیکیشن «پلیس من» مراجعه کنند.

سرهنگ فتاحی به فرصت ایجاد شده برای مالکان وسایل نقلیه توقیفی اشاره کرد و ادامه داد: شرایطی فراهم شده که مالکان برای ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند لذا از مالکان و رانندگان وسایل نقلیه توقیفی درخواست می‌شود از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورده و نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.