همایش بصیرتی معلمان استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده فرهنگیان بسیجی استان در محل تالار معلم تبریز، برگزار گردید و سخنرانی کارشناسان در راستای بصیرت‌افزایی از جمله بخش‌های متعدد این برنامه بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان، صبح پنجشنبه، ۳۱ خرداد ماه در ابتدای این همایش، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، جایگاه واقعه غدیر در بصیرت‌افزایی مسلمانان، مورد اشاره قرار داد و گفت: غدیر، مسئله‌ای جامع در بصیرت‌دهی بوده و ضربه‌ای که مسلمانان در صدر اسلام از فراموش کردن غدیر متحمل شدند، درسی برای حفظ و پاسداشت از ارزش‌ها برای ما است.

حسن امینی افزود: امروز نیز بصیرت برای ما روشنگر بوده و ما را به ثبات رسانده و به منویات مورد تاکید حضرت آقا نزدیک می‌کند. امروز ما با دانش و بینشمان می‌توانیم در تحقق شعار‌هایی که از اول انقلاب سر دادیم و مدافع آن بودیم و دشمن پیوسته در راستای کم رنگ کردن آن کوشیده، تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: بصیرت، ما را در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی یاری کرده و ترسیم‌گر مسیر پیش رو خواهد بود و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو نیز یکی از راه‌های نمایان شدن بصیرت است و حماسه انتخابات پیش رو دشمنان را مایوس خواهد کرد.

برچسب ها: همایش ، شهدا ، واقعه غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.