۱۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان‌غربی کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی گفت: در راستای مقابله با مصارف غیرمتعارف، ۱۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح استان از ابتدای امسال کشف شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف ۱۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان، گفت: با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال با قاطعیت برخورد می‌شود و کسانی که به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمز ارز استفاده می‌کنند، در انتظار جریمه‌های بسیار سنگین باشند.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت ماینر‌های غیرمجاز در سطح استان، افزود: نظارت‌ها برای شناسایی افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمز ارز استفاده می‌کنند با جدیت بیشتری انجام خواهد گرفت و در صورت شناسایی جرایمی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

کیامهر ادامه داد: با تلاش و همت اکیپ‌های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان با سایر دستگاه‌ها طی پارسال نیز ۲۸ مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز شناسایی و ۴۵۹ دستگاه جمع‌آوری شد که توان مصرفی بیش از پنج هزار و ۷۴۷ مگاواتی داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ماینر‌های غیرمجاز منجر به افت شاخص‌های کیفی برق شده و احتمال ایجاد خسارت در تجهیزات و وسایل برقی سایر مشترکان را افزایش می‌دهند.

کیامهر در ادامه گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت این مراکز، موضوع را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و یا شماره همراه ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ به حراست و یا با شماره گیری ۳۱۱۰۴۲۷۷-۰۴۴ به دفتر روابط عمومی این شرکت اطلاع دهند و علاوه بر یاری رسانی خادمان خود در صنعت برق جهت تامین برق پایدار پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.