تحقیقات محلی ۲ شرور را لو داد

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش که باعث برهم زدن نظم عمومی در جنوب تهران شده بودند، خبر داد.  

سرهنگ سید محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری بین اراذل و اوباش محلی و ایجاد ضرب و جرح و رعب و وحشت در خیابان "دامپزشکی" تهران ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حاضر شدن ماموران در محل درگیری، متهمان با رویت پلیس خودرو دوو سیلو خود را رها کرده و متواری می‌شوند که با استعلام پلاک خودرو و شناسایی مالک آن، مشخص شد خودرو در زمان درگیری در اختیار فرد دیگری بوده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با مشاهده و بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هویت آن‌ها شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی از آن‌ها تعداد یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف نمودند.

سرهنگ موسوی با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار