اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح براساس طرح جامع ترافیک شهرکرد در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

هادی مهربانی معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در جلسه بررسی تقاطع غیرهمسطح با بیان اینکه احداث تقاطع غیر همسطح طالقانی کاشانی در کاهش گره‌های ترافیکی تاثیرگذار است، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح طالقانی به کاشانی به صورت روگذر توسط شورای ترافیک به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه احداث روگذر به لحاظ طول معبر و هزینه‌ها مقرون به صرفه می‌باشد، افزود: در احداث تقاطع غیرهمسطح تمام موارد زیست محیطی، سفره‌های آب زیرزمینی و. بررسی و همین امر سبب شد تا احداث روگذر در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح از سال ۹۹ آغاز و قرارداد‌های اولیه در فاز صفر و یک با یک شرکت منعقد و فاز دوم طرح که جزییات را به صورت کامل ارائه می‌نماید توسط یک شرکت دیگر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح براساس طرح جامع ترافیک شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و اگر در حال حاضر برای آن برنامه‌ریزی نشود به اهداف پیش‌بینی شده در طرح جامع ترافیک نخواهیم رسید.

محقق ادامه داد: برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح مکان یابی‌های مختلفی صورت گرفت که توسط شکت مشاور مزایا و معایب آن بررسی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار