مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری شهرکرد به منظور ایجاد نشاط در جامعه و ترویج ورزش، اقدامات مؤثر در زیرساخت‌های ورزشی انجام داده است.

محمد سلیمی در نشست مشترک با شهردار شهرکرد و اعضای هیئت ورزش‌های همگانی در خصوص ترویج ورزش شهروندی اظهار کرد: شهرداری‌ها در کنار مسئولیت‌های فراوان و سنگینی که در حوزه‌های مختلف خدماتی دارند، وظایف بزرگ اجتماعی را هم بر عهده دارد.

وی افزود: شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، ورزشی به منظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و ترویج ورزش، اقدامات مؤثر و مطلوبی در زیرساخت‌های ورزشی انجام داده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهرداری‌ها براساس شرح وظایف اجتماعی خود می‌توانند برای توسعه و ساخت ورزشگاه‌ها، و رفع آسیب‌های جوانان هزینه کنند.

سلیمی ادامه داد: تغییر در سبک زندگی و زندگی ماشینی موجب گسترش بی‌تحرکی و سبک زندگی غیرفعال شده است بنابراین توجه به آثار و نقش محوری که ورزش و فعالیت بدنی بر حفظ سلامت دارد، اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به برگزاری ورزش‌های همگانی و ورزش محلات در نقاط مختلف شهر گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی و ورزشی نوعی سرمایه‌گذاری ایمن برای جامعه عاری از مشکلات اجتماعی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار