پرواز کرمانشاه به جزیره کیش و شهر شیراز دایر نمی شود

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : متاسفانه با وجود رایزنی‌های زیاد هنوز موفق به اخذ مجوز برای پرواز کرمانشاه به جزیره کیش و شهر شیراز نشدیم که مشکل اصلی به وضعیت خود شرکت‌های هواپیمایی و زمین گیر بودن هواپیماهایشان بر می‌گردد.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از برقراری پرواز کرمانشاه به مقصد جزیره قشم و برعکس خبر داد و گفت: این پرواز برای روز‌های دوشنبه و پنج شنبه دایر شده است.

مجتبی بیاتی بیان کرد: پس از وقفه‌ای که در پرواز کرمانشاه به جزیره قشم به وجود آمده بود با توجه به تقاضای بالای مسافران، رایزنی‌ها با شرکت هواپیمایی قشم ایر به ثمر نشست و از این به بعد قرار است ۲ روز در هفته پرواز‌هایی به شکل تهران-کرمانشاه-قشم و قشم-کرمانشاه- تهران برقرار شود و روز گذشته نیز اولین پرواز این خط عملیاتی شد.

وی در خصوص پرواز کرمانشاه به جزیره کیش و شهر شیراز نیز گفت: متاسفانه با وجود رایزنی‌های زیادی که داشتیم، اما هنوز موفق به اخذ مجوز برای این ۲ مسیر نشدیم که مشکل اصلی به وضعیت خود شرکت‌های هواپیمایی و زمین گیر بودن هواپیماهایشان بر می‌گردد.

به گفته بیاتی هم اکنون ۴۶ پرواز هفتگی به مقصد‌های تهران، مشهد، عسلویه و قشم از فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.