تجهیز بزرگترین بیمارستان سرطان غرب کشور برای خدمات دهی به بیماران استان های غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سرطان کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود گفت : بیماران سایر استان‌های غربی کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تحویل پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه از سوی پیمانکار، گفت : از هفته آینده کار تجهیز این بیمارستان آغاز می‌شود.

وی افزود: کار نصب تجهیزات این بیمارستان پیشرفته زمان بر است و حدود سه ماه طول می‌کشد، بنابراین بهره‌برداری و افتتاح این بیمارستان پاییز امسال خواهد بود.

وی افزود: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان سرطان غرب کشور است و مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان در کشور محسوب می‌شود.

به گفته کریمی در این بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی، سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی نصب می‌شود.

کریمی ارزش ریالی ساخت و تجهیزات این بیمارستان را بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری متوقف شد، اما از سال ۱۴۰۰ توانستیم آن را مجددا فعال کنیم و به یاری خداوند پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با راه‌اندازی این بیمارستان علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استان‌های غربی کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.