فرماندار سلطانیه گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای خیرآباد با برگزاری جلسه گفت و گو از استعفا منصرف شدند و با قوت، مطالبات اهالی روستا را پیگیری می‌کنند.

محمدرضا براتی فرد از تایید نشدن استعفای اعضای شورای اسلامی و دهیار خیرآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این موضوع در جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی مطرح و مقرر شد آنها به همراه دهیار خیرآباد با قوت به کار خود ادامه دهند و با هماهنگی و همراهی فرمانداری، مطالبات اهالی روستا را پیگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کار شوراها گفت: دین اسلام اهمیت زیادی را برای امر مهم شورا و مشورت در زندگی روزمره و مدیریت جامعه قائل شده است و ما نیز به این اهمیت و کارکرد واقف هستیم و حمایت های لازم را از این نهاد خواهیم داشت.

فرماندار سلطانیه با اشاره به مطالبه مردم خیرآباد برای تبدیل آن به روستا، گفت: پرونده ارتقای روستای خیرآباد به شهر از سال گذشته به وزارت کشور ارسال شده و در حال طی فرآیندهای لازم است.

وی گفت: یکی از اولویت های تبدیل روستاها به بخش، روستاهای مراکز بخش هاست و از این رو فرآیند تبدیل روستای گوزلدره سفلی مرکز بخش باغ حلی شهرستان سلطانیه به شهر زودتر به انجام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.