راه اندازی ۴۰ مرکز جدید مشاوره ازدواج جوانان در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از راه اندازی ۴۰ مرکز جدید مشاوره ازدواج جوانان در استان خبر داد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در همایش وصال شیرین که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد موضوعات حوزه جوانان را اولویت مهم دولت دانست و گفت: ۴۰ مرکز جدید مشاوره ازدواج  جوانان در مازندران راه اندازی شد.

او با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اعتبارات خوبی را در نظر گرفت، افزود: باید در حوزه جوانان فعال‌تر باشیم.

رجبی جوانی جمعیت را یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: رفع مشکل ازدواج جوانان، مسکن، اشتغال و کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اقدامات مهمی است که می‌تواند جمعیت کشور را به سمت جوانی ببرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش مشارکت جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: معتقدیم بسیاری از کار‌ها را می‌توان با تکیه بر توان جوانان انجام داد.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان دستگاه متولی در حوزه تسهیل و تبلیغ ازدواج آسان و آسمانی است، گفت: امسال همان طور که هدف رئیس جمهور شهید خدمت جهادی بوده هدف ما تداوم این مسیر است.

او مشاوره و کارگاه رایگان را از برنامه‌های مهم این حوزه دانست و افزود: سال ۱۴۰۲ سال پر توفیقی برای ما بود چراکه در بخش مراکز مشاوره ازدواج و هدایت هدفمند افراد برای مشاوره روانشناسی و آموزش خانواده‌ها در حوزه ازدواج گام‌های مهمی برداشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.