مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت : حمایت از کانون های موفق محله محور در دستور کار سازمان ملی مهاجرت است.

مدیرکل امور اتباع استان قم : 

 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری کلاس ها ، کارگاه ها و مسابقات ورزشی ویژه مهاجرین در ایام تابستان گفت : حمایت از کانون های موفق محله محور در دستور کار سازمان ملی مهاجرت است.

علی اکبر زارعی در کارگروه برنامه ریزی طرح تعالی تابستانه ویژه مهاجرین که روز دوشنبه ۲۱ خرداد با محوریت کانون های فرهنگی ورزشی محله محور برگزار شد تاکید کرد از تمامی ظرفیت های نخبگان مهاجر در حوزه های فرهنگی ،هنری، ورزشی و ... در استان استفاده خواهد شد .

علی اکبر زارعی با اشاره به تجربیات موفق مشارکت پذیری در اجرای رویدادهای فرهنگی مذهبی در استان قم خاطر نشان کرد : رویکرد سازمان ملی مهاجرت بهره گیری از فرصت حضور مهاجرین در کشور با رعایت اصول و قوانین امنیتی است.

وی همچنین برنامه ریزی اجرای رویدادهای جذاب ویژه سنین های مختلف در کانون های فرهنگی هنری محله محور را مورد تاکید قرار داد و گفت : توجه به قوانین و رعایت هنجارهای اجتماعی باید مورد توجه مهاجرین قرار گیرد .

طرح تعالی کودکان و نوجوانان مهاجر امسال در ایام تابستان با مشارکت بیش از ده کانون های فرهنگی ورزشی محله محور در سطح شهرستان های قم ، جعفر آباد و کهک برنامه ریزی شده که افتتاحیه این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت و اختتامیه آن در سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار