رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به قدرت داریم که با علم فراهم می‌شود.

روح الله رضوی نژاد، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد، گفت: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و بیان حقایق انقلاب اسلامی، نیاز به قدرت و سلطان داریم و این قدرت از علم ناشی می‌شود. 

او با اشاره به تاثیرات مثبت مشارکت مردم در تحولات بزرگ، از وقوع انقلاب اسلامی تا اتفاقات پس از آن، افزود: هرکجا به مردم میدان داده ایم، تحولات بزرگی رقم خورده است و متولیان امر باید شرایط لازم برای نقش‌آفرینی مردم را مهیا کنند. 

رضوی نژاد اشاره کرد که طرح‌ها و ایده‌هایی که به صورت از بالا به پایین در اختیار مردم قرار می‌گیرند، محدود هستند، بنابراین فراهم کردن بستر نقش‌آفرینی مردمی، به ویژه در حوزه علم و فناوری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور همچنین تصریح کرد: امسال جهش تولید و مشارکت مردمی از جمله نکاتی است که رهبر معظم انقلاب مطرح کرده‌اند و خود ابتکار مردمی را یکی از عوامل اصلی دانسته‌اند. 

او ابراز امیدواری کرد که با ایجاد شرایط مناسب برای نقش‌آفرینی مردم در حوزه علم و فناوری، دستیابی به مرجعیت علمی و تحقق تمدن نوین اسلامی ممکن شود.

دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان به میزبانی مشهدمقدس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.