تأکید بر نقش حیاتی فرماندهان بسیج در ارتباط با بدنه جامعه و تحقق تمدن اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، بر نقش حیاتی فرماندهان بسیج در ارتباط با بدنه جامعه و تحقق تمدن اسلامی تأکید کرد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با تأکید بر آموزش و هماهنگی مدیران میانی گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در بحث مدیریت کلان حاکمیت کشور باید لایه‌هایی که به صورت مستقیم با بدنه اجتماعی مرتبط هستند را بیشتر دید و این لایه‌ها باید برنامه‌های راهبردی کلان حاکمیتی کشور را داشته باشند.

وی نقش سپاه و بسیج را به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران برجسته کرد و بیان داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت بسیج تأکید داشته‌اند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقیماً با بدنه جامعه در ارتباط هستند و باید آموزش‌های مناسب ببینند.

معاون استاندار یزد همچنین به نقش این فرماندهان در تحقق تمدن اسلامی که در گام پنجم توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده، پرداخت و گفت: هیچ مجموعه‌ای بزرگتر و کامل‌تر از بسیج برای ارتباط با بدنه جامعه و ترویج تمدن نوین اسلامی وجود ندارد.

وی افزود: بسیج و فرماندهان آن همواره در مواقع بحرانی مانند کنترل بیماری کرونا، فلج اطفال، انتخابات، جوانی جمعیت و فرزندآوری پای کار بوده‌اند و نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

عزیزی در پایان از تدبیر خوب مجموعه سپاه الغدیر استان یزد در برگزاری این مجمع تقدیر و تشکر کرد.

دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار