افتتاح بزرگترین اورژانس ترومای کشور تا پایان تابستان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بزرگترین اورژانس ترومای کشور تا پایان تابستان امسال در بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر داد.

صادق کریمی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه اورژانس بیمارستان طالقانی گفت: این اورژانس، در وسعت ۳۴۰۰ متر مربع احداث شده و بزرگترین اورژانس ترومای کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۳ گفت: سال ۱۳۹۵ این پروژه با پیشرفت ۳۵ درصدی به دلیل مشکلات اعتباری متوقف و مجددا در سال ۱۴۰۱ کار احداث آن از سر گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر پروژه پیشرفت خوبی داشته و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت و خرید تجهیزات آن صرف شده است.

وی با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی این پروژه تا یک ماه دیگر گفت: از ماه آینده کار تجهیز این اورژانس آغاز می‌شود که به احتمال زیاد حدود دو ماه طول می‌کشد.

به گفته کریمی، ۷۲ تخت در اورژانس جدید این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اضافه کردن ۷۰ تخت دیگر به بیمارستان طالقانی، گفت: با راه اندازی اورژانس جدید، در مجموع امسال بیش از ۱۴۰ تخت به این بیمارستان اضافه می‌شود.

کریمی ضریب اشغال تخت در بیمارستان طالقانی را ۱۰۰ درصد اعلام و تصریح کرد: این بیمارستان مرکز ترومای غرب کشور است و عمده بیماران حوادث و تصادفی به این بیمارستان منتقل می‌شوند و قطعا افزایش این تعداد تخت، به بهبود هرچه بیشتر وضعیت خدمات رسانی این بیمارستان منجر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.