مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد ۱۱۲ درصدی بخش سامانه‌های نظارت تصویری و ۲۷ درصدی سامانه‌های تخلفات عبور و مرور و سامانه‌های تردد شمار در آینده نزدیک خبر داد.

سیدشهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش سامانه‌های هوشمند به رصد شرایط تردد و کنترل ترافیک در محور‌ها کمک می‌کند گفت: تعداد کل سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در کرمانشاه به ۲۹۸ مورد خواهد رسید.

وی ادامه داد: بنا داریم ۳۷ سامانه هوشمند نظارت تصویری، ۱۴ سامانه هوشمند تخلفات عبور و مرور و ۲۶ سامانه هوشمند ترددشمار راه‌اندازی کنیم. برای اولین بار در کرمانشاه ۴۰ سامانه هوشمند عکس‌برداری ثابت نیز راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای بخش عمده این سامانه‌ها به پیمان رفته و پایه تعدادی از دوربین‌ها نیز نصب شده، از تلاش برای راه‌اندازی همه آنها تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: قطعا تعدادی از این سامانه‌های هوشمند تا قبل از ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود.

وی از تاثیر سامانه‌های هوشمند در کنترل تردد در محور‌ها یاد کرد و افزود: هر چقدر تعداد این سامانه‌ها بیشتر باشد، تخلفات جاده‌ای و به تبع آن میزان تصادفات و حوادث رانندگی کاهش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.