نظارت مستمر بر عملکرد تاکسیرانان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : نظارت بر عملکرد تاکسیرانان به صورت مستمر انجام می‌شود.

دوستی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : ۸ اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.

 وی گفت: تعداد ۸ هزار برچسب آماده نصب بر روی تاکسی‌های سطح شهر است و در این راستا برای تمام رانندگان طی هفته آینده پیامک ارسال می‌شود که برای دریافت برچسب نرخ‌نامه به واحد گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه تأکید داشته در صورت عدم نصب نرخ‌نامه توسط رانندگان برخورد خواهد شد.

دوستی افزود: باتوجه به تعداد بالای تعداد تاکسی ها، تهیه کارتخوان برای این حجم زیاد از رانندگان تاکسی میسر نیست؛ ضمن اینکه با عنایت به قیمت بالای کارتخوان و نقدی بودن آن، خرید آن به‌صورت نقدی از توان رانندگان خارج است البته در این زمینه با بانک‌ها نیز رایزنی صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار تاکسی در شهر کرمانشاه وجود دارد، نوشته است متأسفانه در سنوات گذشته از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ تاکسی غیر فعال داشتیم که با اخذ دستور دادستان محترم و با هماهنگی پلیس راهور و شرکت پالایش پخش سوخت نسبت به غیرفعال کردن کارت سوخت اقدام شده و همچنین توقیف این خودرو‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی به سازمان حمل و نقل مسافر مراجعه و مجوزات مربوطه را اخذ کرده‌اند.

علاوه بر اینکه همچون سنوات گذشته گشت‌های مشترکی نیز با هماهنگی تعزیرات حکومتی برقرار خواهد شد، همشهریان محترم می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه ۱۳۷ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ در میان بگذارند .

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
کدام نظارت تاکسی های کثیف ووبدون تابلو که صندوق عقب آنها انباری است از وسایل خودشان،بقیه پولت را نمی دهند،خودکسانی که با پارتی وارد تاکسی رانی شده آند باید آموزش ببینند هرکس از روستا آمده یا نیسان خریده یا تاکسی برای تاکسی داران باید کلاس توجیهی وفرهنگی ومدنی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا موافقم ، حرف دل مردم رو زدی ! فقط ی چیزم من اضافه کنم که خیلی از تاکسی ها فقط زن سوار میکنن که خیلی زشته