نجات شخص سقوط کرده درون چاهک توسط امدادگران

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش آتش نشانان شیراز شخص سقوط کرده درون چاهک فاضلاب ۶ متری نجات یافت.

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن شخص از چاهک فاضلاب به عمق ۶ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: امروز یکشنبه  ۲۰ خرداد ماه در پی تماس  با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط شخص در چاه، بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاهای ۱۷ و۱۸ و ۱۴ به محل حادثه واقع در کمربندی اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات  اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام گم شدن و سقوط شخص درون چاهک فاضلاب تیم های عملیاتی سریعا به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص گردید شخص ۴۰ ساله از شب گذشته در اطراف کمربندی شیراز در محدوده شهرک گلها تا مهدی آباد درون چاهک فاضلاب سقوط کرده و هیچ اطلاعی از وضعیت شخص نیست که با هوشیاری تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی شیراز پس از نیم ساعت جستجو و تلاش بی وقفه موفق میشوند شخص را درون چاهک فاضلاب به عمق ۶ متر در نزدیکی پمپ بنزین مهدی آباد پیدا کنند.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه کردند.

عیدی پور افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع شخص را که از ناحیه کمر و دست دچار آسیب شده بود به صورت فیکس شده به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.