تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران معترض صهیونیست که خواستار برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند، در ادامه شنبه‌های اعتراضی به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

معترضان ضد کابینه نتانیاهو در ادامه تظاهرات هفتگی خود، امشب نیز در تل‌آویو گرد هم آمده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام، برکناری نخست وزیر و توافق برای بازگرداندن سایر اسرای صهیونیست شدند. 

به گزارش تایمز اسرائیل، این تظاهرات بعد از انتشار اخباری مبنی بر زنده پیدا شدن ۴ اسیر صهیونیست در نوار غزه برگزار می‌شود. این رویداد باعث شد بنی گانتز، وزیر کابینه جنگ که قرار بود در یک سخنرانی رسما استعفای خود را اعلام کند، سخنرانی خود را لغو کند.

گفته شده آموس ملکا، رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز قرار است در این تظاهرات سخنرانی کند. 

گفتنی است، خانواده‌های اسرای صهیونیست در حال افزایش فشار به نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اعلام آتش‌بس و مبادله اسرا هستند. حماس هشدار داده است که هنوز ۱۲۰ اسیر صهیونیست در غزه نگهداری می‌شوند و حملات شدید این رژیم به اسرای خود آسیب می‌زند. سخنگوی شاخه سیاسی حماس ساعاتی پیش اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی حملات وحشیانه در منطقه نصیرات سبب شده چند تن از اسرا کشته شوند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بدبخت یهودیان اسرائیلی هستند که نمیدانند آسایش وامنیت خود را بخاطر صهیونیسم از دست داده اند که نوکر آمریکا وانگلیس وفرانسه میباشد ای شیطان پرستها دین ندارند دنبال نفت وگاز منطقه واهداف پلید خودهستند اگر فلسطین دست بدست هم دهند وآمریکا واروپاییهارا که نیروهای ناتورا به آنجا آورده اند بیرون کنند میتوانند ادیان مختلف با وحدت نفس راحتی بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تا بحال فایده نداشته
پس فردوگاه را محاصره کنید
اتوبان را محاصر کنید
جلوی پیشروی ارتش صهیونیست ها را به غزه ببندید
آخرین اخبار