بورل: حمام خون در غزه باید فورا پایان یابد

مسئول سیاست خارجی اروپا نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان نصیرات که طی آن بیش از ۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند، واکنش نشان داد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس، به قتل عام در اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌ها از غزه درباره کشتار غیرنظامیان وحشتناک است. ما این را به شدت محکوم می‌کنیم. حمام خون باید فورا پایان یابد». 

به گزارش تایمز اسرائیل، این مقام اروپایی همچنین در پست دیگری از زنده پیدا شدن ۴ اسیر صیونیست در غزه استقبال کرد، اما تاکید کرد که تنها راه برای آزادی همه اسرا، آتش‌بس سه مرحله‌ای است که هفته گذشته توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام شد. 

گفتنی است، ارتش اسرائیل عصر امروز (شنبه) مدعی شد طی یک عملیات ۴ اسیر خود را زنده در مرکز غزه پیدا کرده است. این در حالی است که به گفته حماس، اسرائیل در عملیات برای آزاد کردن این ۴ نفر، چند اسیر دیگر خود را کشته است. سخنگوی شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز ۱۲۰ اسیر صهیونیست در غزه هستند و در صورت انجام قتل عام و عملیات نظامی توسط ارتش اشغالگر، اولین کسانی که آسیب می‌بینند همین اسرا خواهند بود.

اشغالگران امروز منطقه نصیرات در مرکز نوار غزه را به خاک و خون کشیده و بیش از ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند. حماس می‌گوید رژیم با تشدید حملات خود نمی‌تواند گزینه‌های مد نظرش را به مقاومت تحمیل کند و مردم غزه در برابر دشمن مقاومت خواهند کرد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
بروید خودتان را مسخره کنید به شعور ملتها اهانت نکنید همه میدانند کل سیاسیون غربی وصهیونیسم یهودی وحوش بی شاخ ودمی سرمایه دار شیطان پرستند که اساس کامل آنها بر اساس دروغ وعهد شکنی خونریزی میباشد وغیر از سیاسیون یک طبقه مزدور که نیروی امنیتی آنها هستندوملت کلا برده هستند وبوسیله هالیوود بارقصیدن خودرا برای برده گی زنده نگاه میدارند
آخرین اخبار