رژیم صهیونیستی مدعی پیدا شدن ۴ اسیر خود در غزه شد

ارتش رژیم صهیونیستی از زنده پیدا کردن ۴ اسیر خود در منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات نظامی با همکاری آژانس امنیت و پلیس این رژیم، ۴ اسیر خود را در مرکز غزه زنده پیدا کرده است.  

به گزارش نشریه هیل، این چهار نفر «نوآ ارگامانی» ۲۵ ساله، «آلمونگ مایر جان» ۲۱ ساله، «آندری کوزلوف» ۲۷ ساله و «شلومی زیو» ۴۰ ساله هستند.  

در حالی که رژیم صهیونیستی تلاش دارد این رخداد را به عنوان یکی از دستاورد‌های خود معرفی کند، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس به رویترز گفت: اینکه رژیم بعد از ۹ ماه جنگ بتواند چند اسیر خود را پیدا کند نشانه «شکست» است و نه موفقیت.  

گفته شده اسرا در دو مکان جداگانه در منطقه «النصیرات» در مرکز غزه پیدا شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که این افراد وضعیت سلامت خوبی دارند و برای معاینات بیشتر به یک مرکز پزشکی منتقل شده‌اند.  

آسوشیتدپرس مدعی شده که این عملیات بزرگ‌ترین بازیابی گروگان‌های زنده از زمان آغاز جنگ بوده و تعداد اسرایی که زنده پیدا شده‌اند را به ۷ نفر رسانده است.

خبر پیدا شدن اسرای صهیونیست در النصیرات در حالی منتشر می‌شود که ساکنان این منطقه در غزه می‌گویند تحت حملات شدید پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی قرار دارند. وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) از شهادت ۱۵۰ نفر در النصیرات خبر داد و گفت اکثر شهدا و افراد زخمی زن و کودک بوده‌اند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار