ضرورت بروزرسانی شمار متقاضیان مسکن نظامیان

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار‌های متقاضیان مسکن نیرو‌های مسلح با تعداد افراد ثبت‌نام شده تطابق ندارد، گفت : بروزرسانی شمار متقاضیان مسکن نظامیان کرمانشاهی ضرورت دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه با موضوع بررسی آخرین وضعیت مسکن نیرو‌های مسلح گفت : جلسه امروز شورای مسکن کرمانشاه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با محوریت مسکن نیرو‌های مسلح شامل سپاه، ارتش، فراجا و وزارت دفاع برای رفع موانع و مشکلات تشکیل شده تا بتوانیم سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش دهیم.

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از نیاز‌های بسیار مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیرو‌های مسلح بروزرسانی شمار متقاضیان و تعداد افراد ثبت‌نام شده در سامانه مربوطه است تا بتوانیم بر اساس نیازمندی واقعی و درست برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

صحرایی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن به آن توجه شود ایجاد زیرساخت‌های خدماتی و فرهنگی است به‌گونه‌ای که در آینده نباید برای مدرسه مورد نیاز دانش‌آموزان مشکلی وجود داشته باشد و نیاز‌های فرهنگی خانواده‌ها باید رفع شود.

وی ادامه داد: طی دیدار‌هایی که با بازنشستگان و معسرین نیرو‌های مسلح صورت گرفته این افراد تقاضای دریافت مسکن در قالب‌های مختلف واگذاری خانه را دارند که باید کارگروهی در این زمینه برای بررسی تعداد افراد متقاضی و بررسی شرایط آنها تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در نشست شورای مسکن همواره تأکید ویژه‌ای برای ساخت و تأمین مسکن مورد نیاز خانواده‌ها و افراد متقاضی داشتند تا بتوانیم بخشی از نیاز‌های معیشتی آنها را بر طرف کنیم.

صحرایی با اشاره به اینکه استان‌ها برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیازمند اختیارات ویژه هستند، عنوان کرد: در استان کرمانشاه با توجه به شرایط جغرافیایی و بافت زمین امکان تأمین زمین در تمامی شهر‌ها برای ساخت مسکن با توجه به کیفیت مورد نیاز وجود ندارد و باید تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود که نیازمند افزایش اختیارات مدیران استانی هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با سرعت بیشتری پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در استان کرمانشاه اجرا کنیم و بخشی از دغدغه و نیاز معیشتی خانواده‌ها را رفع کنیم و در کنار سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها نباید از کیفیت ساخت و ساز غفلت شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.