ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شریانی کشور در ساعات پایانی تعطیلات

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران با توجه به اتمام تعطیلات و بارش باران در برخی از محورها از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها مطلع شوند.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده آتشگاه و حدفاصل پورکان تا بیلقان، محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های کلرد ، آب اسک و امامزاده هاشم ، آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان سنگین گزارش شده است.

وی افزود:ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده امین آباد را شاهد هستیم.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های محمدیه و شهرک صنعتی کاسپین و حدفاصل گلدشت تا کمالشهر و حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده های پرند و نسیم شهر را شاهد هستیم.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده شکرآباد و حدفاصل پلایین تا میدان جهاد، محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران را شاهد هستیم. مسافران با توجه به اتمام تعطیلات و بارش باران در برخی از محورها از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها مطلع شوند.

او در خصوص  آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان گزارش شده است. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار