۸۰۳ نفر در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در ایلام شرکت کردند

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در ایلام با حضور ۸۰۳ نفر در ۲ حوزه امتحانی برگزار شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد ، با اشاره به شرکت ۸۰۳ نفر در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این استان، اظهار کرد: سهمیه استان ایلام در این آزمون استخدامی ۴۹۵ نفر است.

محمد رحیمی گفت: این آزمون با همت دولت سیزدهم و با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برگزار شده که از زمان تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تا کنون بی سابقه است.

وی با بیان اینکه این آزمون برای استخدام در ۳۰ دستگاه اجرایی استان برگزار شده است، افزود: برگزاری این آزمون یکی از با اهمیت‌ترین و خاص‌ترین پروژه‌های دولت مردمی ایران قوی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه معزز خانواده شهدا و ایثارگران بوده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: این آزمون در راستای اجرایی کردن بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه با صدور ۳۲ هزار مجوز شغلی همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

رحیمی با بیان اینکه این آزمون در ۲ حوزه خواهران و برادران در مرکز استان برگزار شد، بیان کرد: اشتغال، مسکن و درمان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جامعه بزرگ ایثارگران کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.