فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

آمادگی پلیس ایلام برای برگزاری امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و با شکوه در سطح استان خبر داد.

 سردار جمال سلمانی در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: برابر فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنچه که در انتخابات مهم است حضور حداکثری همه آحاد مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه موجب شکست و بی نتیجه ماندن حربه‌های دشمنان انقلاب ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با نظم و امنیت کامل در استان ایلام اندیشیده شده است، اضافه کرد: مجموعه انتظامی استان با بسیج کلیه تجهیزات و امکانات و به کارگیری نیرو‌های باتجربه درصدد تامین نظم و امنیت انتخابات است تا شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم کند.

وی انتخابات را یکی از مصادیق بارز حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: انشاالله مردم انقلابی و شهیدپرور استان ایلام بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای به جهانیان نشان خواهند داد که پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: آنچه برای مجموعه انتظامی در این ماموریت مهم است، تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه و مشارکت حداکثری است و در صددیم با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی باشیم و بار دیگر ثابت کنیم که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه هستیم.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.