نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل در نامه‌ای خطاب به شورای امنیت ادعا‌های مطرح‌شده علیه ایران در قطعنامه شورای حکام آژانس را رد کرد.

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در نامه‌ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل با رد ادعا‌های مطرح‌شده علیه ایران در قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تشریح مواضع خود پرداخت.

در نامه امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل به رئیس دوره‌ای شورای امنیت و نیز آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل آمده است: «تروئیکای اروپا همچنان جمهوری اسلامی ایران را به عدم پایبندی به تعهدات برجامی متهم می‌کنند در حالی که به عمد منشا اصلی وضعیت کنونی را نادیده می‌گیرند.»

در نامه سفیر ایران در سازمان ملل آمده است که تصمیم تهران برای اتخاذ اقدامات اصلاحی کاملاً مطابق با حق ذاتی‌اش طبق بند‌های ۲۶ و ۳۶ برجام در واکنش به خروج یکجانبه آمریکا از این توافق صورت گرفته است.

ارشدترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه خود آورده است: هدف این تصمیم ایران که یک سال کامل پس از خروج غیرقانونی ایالات متحده و شکست سه کشور اروپایی در اجرای تعهدات لغو تحریم‌ها اتخاذ شد، کاملاً واضح بود؛ بازگرداندن تعادل در تعهدات متقابل و منافع تحت برجام.

در نامه سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل همچنین آمده است: این ادعا که تروئیکای اروپایی به طور مداوم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده، نادرست است. برعکس، سه کشور اروپایی مکررا به تعهدات خود طبق بند ۲۰ ضمیمه V برجام عمل نکرده‌اند. این عدم انطباق قابل توجه هنوز ادامه دارد.

ایروانی در این نامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به طور مداوم به تعهدات خود ذیل موافقتنامه‌های پادمان جامع (CSA) از جمله از طریق حداکثر همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای اجرای فعالیت‌های راستی آزمایی خود در ایران عمل کرده است، تصریح کرد: تا به امروز، ایران تحت قوی‌ترین راستی‌آزمایی‌ها و فعالیت‌های نظارتی آژانس بوده است.

در نامه سفیر ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک همچنین آمده است: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود ذیل معاهده NPT پابرجاست. کشور‌های طرف معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای نباید از اعمال حقوق مسلم خود بر اساس این معاهده برای توسعه تحقیق، تولید و استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز منع شوند.

ایروانی افزود: هرگونه ادعای خلاف آن بی اساس و قاطعانه مردود است. این ادعا که برنامه هسته‌ای ایران به نقطه بحرانی و غیرقابل برگشت رسیده است، همراه با ادعا‌هایی مبنی بر اینکه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است، کاملاً نادرست و بی‌اساس است.

قطعنامه پیشنهادی سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ برابر با ۵ ژوئن ۲۰۲۴ با ۲۰ رای موافق، ۲ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع در شورای حکام تصویب شد. این قطعنامه بدون اشاره به همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از تهران خواسته است تا برای حل و فصل مسائل ادعایی پادمانی «اقدامات ضروری و فوری» صورت دهد.

این قطعنامه همچنین از ایران می‌خواهد بیانیه موسوم به ۴ مارس درباره حل‌وفصل تمام موضوعات باقیمانده بین ایران و آژانس را «بدون تاخیر» اجرا و مجوز بازرسان آژانس را که ایران براساس حقوق حاکمیتی مصرح در ماده ۹ موافقتنامه جامع پادمان لغو کرده است، احیا کند.

در این قطعنامه با تکرار ادعا‌های سیاسی پادمانی و ریشه‌دار در اسناد جعلی رژیم اسرائیل از تهران خواسته شده است که در خصوص «ذرات اورانیوم با منشاء انسانی در دو مکان اعلام نشده در ایران، توضیحات معتبر ارائه کند و آژانس را از مکان (های) فعلی مواد هسته‌ای و/یا تجهیزات آلوده مطلع کند»

این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.

با این حال، در قطعنامه شتابزده و غیرسازنده تروئیکا ادعا شده است که در صورت عدم «همکاری لازم، کامل و بدون ابهام ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل و فصل همه مسائل پادمانی باقیمانده» ممکن است از مدیرکل آژانس خواسته شود که یک «ارزیابی جامع و به روز شده در مورد احتمال حضور یا استفاده از مواد هسته‌ای اعلام نشده در ارتباط با مسائل باقی مانده گذشته و حال، در مورد برنامه هسته‌ای ایران، بر اساس اطلاعات موجود ارائه کند.»

پیش از آغاز رای‌گیری درباره این قطعنامه، کشور‌های موسوم به گروه همفکر، با صدور بیانیه‌ای مشترک، تصویب قطعنامه علیه ایران را اشتباه محاسباتی خوانده و هشدار دادند که چنین اقدامی نتیجه معکوس خواهد داشت. آنها از کشور‌های عضو شورا خواستند که در برابر تلاش‌ها برای سیاسی کردن مسائل پادمانی مقاومت کرده و به این قطعنامه رای موافق ندهند.

جمهوری اسلامی ایران نیز پیشتر هشدار داده بود که هرگونه اقدام سیاسی در شورای حکام، با واکنش متناسب، موثر و فوری مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
حالا که اینطور شد چرا همه باید بمب اتمی داشته باشن ولی ما حق نداریم داشته باشیم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فوری/ نابودی اسرائیل جدی شد
۱۴:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
فوری/ نابودی اسرائیل جدی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
متأسفانه هنوز هم برخی ها بعد از گذشت 45 سال که از جنایت های وحشیانه آمریکا، سه کشور اروپایی و مزدورانشان ضد علیه مردم ایران درس عبرت نگرفتند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است.
بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط کشورهای غربی سوال اینجاست که پس چرا عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده ایرانی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
نامه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام باید عملی باشد و باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج ‌کنید
۱۱:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
نامه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام باید عملی باشد و باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج ‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
خروج آمریکا از این توافق هسته ای و برجام در سال 97 به صورت غیر قانونی بود و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است و این در حالی است که متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی علیه آمریکا نمی کنند و خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گزینه و پاسخ مردم فقط دولت و مسئولان نباید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره، گفت وگو و همکاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ایران متأسفانه از سال 1392 تاکنون در مذاکره توسط خیانتکاران و جنایتکاران فقط متهم شده است چرا؟
ایران متأسفانه از سال 1394 تاکنون در توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین، دوحه وعمان و... توسط خیانتکاران و جنایتکاران فقط متهم شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
پاسخ و جواب و گزینه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام باید عملی باشد و باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج ‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ایران باینکه می دانست که آمریکا و هم اروپا از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودن و هستند
ایران باینکه می دانست که آمریکا و هم اروپا از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بودن و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
قطعنامه پیشنهادی سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، 100 درصد فقط کوتاهی از سوی دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
و این در حالی است که 3 کشور اروپایی جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گرینه و بهترین پاسخ 100 درصد فقط لغو برجام است و هم ساخت بمب اتمی است و هم 100درصد واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود. حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود. حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
رژیم اسرائیل خودش رژیم مخرب و متجاوز است و سیاست‌هایی که در پیش گرفته همه مبنای نامشروع بودن هر چه بیشتر این رژیم متجاوز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار
سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
سه کشور اروپایی جنایتکار هم دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
آلمان جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا و هم 3 کشور اروپایی هیچ گونه حق صلاحیت مذاکره در مورد سلاح هسته ای را ندارند چون به خاطر خودشان انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و بمب خوشه ای در اختیار دارند.
مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی در مورد صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
نامه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام 100 درصد فقط استقبال از اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که اروپا جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط کشورهای غربی سوال اینجاست که پس چرا عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده ایرانی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران متأسفانه در این مدت 12 سال در مذاکره نتوانسته است که به عملکرد و رفتار آمریکا و هم سه کشور اروپا را پاسخ عملی بدهد چرا؟
۰۹:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ایران متأسفانه در این مدت 12 سال در مذاکره نتوانسته است که به عملکرد و رفتار آمریکا و هم سه کشور اروپا را پاسخ عملی بدهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
قطعنامه پیشنهادی سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، 100 درصد فقط کوتاهی از سوی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
و این در حالی است که 3 کشور اروپایی جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
حسن روحانی هنوز هم متأسفانه نمی داند که آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ملت ایران به خاطر جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون هزاران شهید داده است سوال بنده این است که پس چرا دولتمردان، برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
سازمان ملل بعد از گذشت 76 سال رژیم صهیونیستی را رسما «کودک‌کُش» اعلام کرد
۰۹:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
آمار شهدای غزه به ۳۶هزار و ۷۳۱ نفر رسید و سه کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در این مدت هشت ماه شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بودن و هنوز هم هستند.
سازمان ملل بعد از گذشت 76 سال رژیم صهیونیستی را رسما «کودک‌کُش» اعلام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
مدرسه النصیرات با مهمات آمریکایی هدف قرار گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
بایدن جنایتکار جنگی است
نتانیاهو جنایتکار جنگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.
اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
اعتراف تروئیکای اروپا: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را دیگر لغو نمی‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکرات بی مورد وین و مذاکرات بی مورد و ارزش دوحه و عمان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
نامه ضدایرانی سه کشور اروپایی به شورای امنیت سازمان ملل و باز هم 100 درصد هیچ غلطی نمی توانند بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا، سه کشور انگلیس، فرانسه، آلمان و... ندارد و تاکنون هم نداشته است مذاکره ایران با آمریکا، سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان و... به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
اینا حواسشون باشه ما هنوز حمایت‌های اینا از صدام رو یادمون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
والا اونا میگن ایران تنها کشور فاقد سلاح هسته ای هستشکه اورانیوم تا ۶۰درثد غنی می‌کنه و ذخایرش هم خیلی زیاد تر از حد تایین شدست ایران میگه ما قصد تولید سلاح نداریم اونا هم میگن دمتون گرم آفرین برای تولید برق یا هر کاری همون نهایتش بیست درصد خیلی هم زیاده چرا تا ۶۰درثد غنی کردید؟ایران میگه نه ما نکردیم اونا میگن ما پیدا کردیم آخه اینجوری که نمیشه شتر سواری دولا دولا امکان نداره آقا اگر درست میگن بگید آره ۶۰درثد غنی کردیم به کسی ربطی نداره اگر نه که خیالشون رو راحت کنین ول کنن دیگه الان این خنده داره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۰۰:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
کجایی آقای عبدالهیان خدا بیامرز عزیز، که این مغرضان را ساکت کنی؟
غرب با این کار هم می خواهد توجه به فلسطین و لبنان و تداوم جنایات صهیونیست ها را کم رنگ کند و هم در نتیجه اتخابات و عملکرد رئیس جمهور آینده تاثیر بگذارد
در هر حال ایران باید پاسخی در خور داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۲۳:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
تنها راه ایران تولید بمب اتمی طبق قانون مقابله به مثل است
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
یه جوری متعهد به دام های ساختگی هستیم که تمومی هم نداره و التهاب امنیتی هم برامون ایجاد میکنه ، یک بار برای همیشه نقشه ای تحت عنوان عدالت بازرسی بنویسید و در صورت نقض هر گونه خطر ناعادلانه بودن بازرسی ها و اقدامات تحریک آمیز تحت عنوان قطعنامه ، خروج از پادمان رو در دستور کار قرار دهید ، اینطوری طرف هایی که یک ارزن اطلاعات رو میلیون دلاری میخرن ، از ترسشون بازی ای که شما طراحی کردین رو بازی خواهند کرد..
Germany
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
همش یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
بازرسان آژانس را چرا اخراج نمی‌کنید؟!
۲۱:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
بازرسان آژانس را چرا اخراج نمی‌کنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
اقدامات شورای حکام و تروئیکای اروپایی علیه جمهوری اسلامی به نتیجه نمی‌رسد
۲۱:۰۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اقدامات شورای حکام و تروئیکای اروپایی علیه جمهوری اسلامی به نتیجه نمی‌رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
نامه شما کی محل میکنه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
قطعنامه ضد ایرانی با چه هدفی صادر شده؟
قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام علیه ایران با چه هدفی صادر شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
دولت آمریکا جنایتکار از حمایت اوکراین دست نخواهد کشید.
دولت آمریکا جنایتکار از حمایت رژیم کودک کش صهیونیست جنایتکار دست نخواهد کشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اتهام پراکنی اروپا جنایتکار علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، 100 درصد فقط باز هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران بوده است. اروپا جنایتکار در باره برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، متهم است و نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
اروپا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
۱۹:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اروپا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ایران دیگر از غرب دستور نمی‌گیرد
مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است. برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار مقصر اصلی مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
نماینده بی ادب اتحادیه اروپا جنایتکار در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی که متأسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
بیانیه آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام درباره ایران/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون عضور برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام وغیره را ندارد. کشورهای اروپایی جنایتکار هم از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟ ایران هم متأسفانه تاکنون در مورد آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره کوتاهی کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.

انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
انگلیس جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.

آلمان جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
آلمان جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اسم سازمان ملل را باید گداشت سازمان گورهای قلدور و قدرت مند
سازمانی که بازی دست چند کشور است و ابزاری برای حرف زور و ستم به مردم کشور های ضعیف است مانند فلسطین یمن و است سازمان ملل حساب نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
برجام بی برجام اتحادیه اروپا باید خسارت ایران را بپردازد
۱۸:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
برجام بی برجام اتحادیه اروپا باید خسارت ایران را بپردازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اروپا خواستار بازگشت ایران به تعهدات برجام شد/ اروپا غلط می کند
برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است ولی اما متأسفانه سران بی ادب سه کشور اروپایی جنایتکار مانند سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اروپایی‌ها از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند/ اروپایی‌ها از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم ناتوانی، کوتاهی سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
آژانس یک نهاد فنی نیست و تاکنون هم نبوده است آژانس نوکر آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
شما اگر عقل داشتید موشک بین قاره‌ای و موشک قاره پیما می ساختید ( یعنی برد ۲۰۰۰کیلومتر رو میزاشتید کنار...) و غنی سازی اورانیوم رو به ۹۰ درصد و بالاتر میبردید و از ان پی تی خارج میشدید و شروع به ساخت بمب اتم می‌کردید.
Iran (Islamic Republic of)
دیگر هیچ کس در شورای حکام نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
۱۷:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در شورای حکام نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
تحریم کنندگان ایران و خوناشامهای غزه یکیست کسانیکه میخواهند دنیا را به بردگی بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
آلمان جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا را در عمان مشخص و روشن است که متأسفانه ایران هنوز هم از مذاکره از سال 1392 تاکنون درس عبرت نگرفته است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم مانند آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و... متهم است و نه مدعی
بیانیه ضدایرانی اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان و... بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا مسئولان نمی فهمند که تمامی این کار ها سیاسی بازیست چرا از این معاهده خارج نمیشوید مگر اونهایی که خارج شدند با اونها چکار کردند غیر از این است که این معاهده شده چماق و بر سر ایران هسته ای تا کی این وضع ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی و ربطی به سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان ندارد و تاکنون هم نداشته است مذاکره با سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان اشتباه از سوی ایران بوده است.
آخرین اخبار