انتخاب رئیس هیات اسکیت استان کردستان

در مجمع انتخابات هیات اسکیت استان کردستان، ابوذر عباسی با کسب ۱۵ رای موافق، به مدت ۴ سال سکانداری این هیات را برعهده گرفت.

ظهر امروز مجمع انتخابات هیأت اسکیت استان کردستان به ریاست رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع «ابوذر عباسی» رییس سابق و تنها کاندید مجمع انتخابات هیات اسکیت استان با کسب ۱۵ رای از ۱۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: این رشته از نظر جذب ورزشکار با رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال و ژیمناستیک رقابت می‌کند و نیاز است به آن نگاه ویژه داشت.

فرزاد خاکی با تاکید بر اینکه این رشته شرایط بسیار خوبی برای جذب قهرمان و ورزشکاران در استان دارد، افزود: ورزش اسکیت زیرساخت خاص خود را دارد که توجه به آن، نتایج خوبی بسیار برای استان رقم خواهد زد.

وی، به زمین اسکیت در حال ساخت شهرستان سنندج نیز اشاره‌ای داشت و خاطر نشان کرد: با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان، زمین اسکیت شهرستان سنندج به صورت کامل در اختیار این رشته قرار خواهد گرفت.

خاکی تاکید کرد: برای پیگیری مطالبات ابتدا باید به رییس هیات مراجعه شود و در صورت اعتراض شدید ما در اداره کل ورزش و جوانان پیگیری مشکلات خواهیم بود.

رئیس هیات اسکیت استان کردستان نیز در این مجمع گفت: تا  ۴ سال قبل فقط یک باشگاه اسکیت در استان وجود داشت که توانستیم آن را به ۵ باشگاه افزایش دهیم.

ابوذر عباسی با اشاره به اینکه سنندج، مرکز استان فاقد زمین استاندارد اسکیت است، گفت: احداث زمین استاندارد در حال انجام است و درخواست داریم این زمین به صورت اختصاصی به فعالیت رشته اسکیت اختصاص یابد.

وی در ادامه به برنامه‌های پیشنهادی برای ۴ سال آینده اشاره کرد و گفت: احداث خانه اسکیت، ارتقاء سطح ورزشکاران با برگزاری مسابقات چند جانبه با دیگر استان ها، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، استفاده از ابزار‌های تشویقی برای ورزشکاران از جمله این برنامه هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.