سینما‌های سراسر کشور در هفته گذشته شاهد صدرنشینی‌ کمدی‌ها شدند و با میزبانی ۵۷۳ هزار مخاطب بیش از ۳۹ میلیارد فروختند.

سینمای ایران در هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع میزبان ۵۷۳ هزار مخاطب در ۱۴ هزار سانس بود که توانست ۳۹ میلیارد و ۸۳۸  میلیون و ۲۵۴ هزار تومان فروش داشته باشد.

«تگزاس ۳» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی که اکران خود را از ۸ خرداد آغاز کرد این هفته با ۳۶۰ هزار بلیط به ارزش ۲۴ میلیارد و ۸۵۹  میلیون تومان توانست در رتبه اول فروش گیشه صدرنشین شود.

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» کاری از رضا مقصودی با ژانر طنز در هفته ابتدایی فروش خود میزبان ۷۳ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۵۱ هزار بلیط به ارزش سه  میلیارد و ۳۱۸  میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۳۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۲۴ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار