آمادگی کامل کردستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از آمادگی کامل ستاد انتخابات در استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه خبر داد.

 مهدی رمضانی امروز در سومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: انتخابات به عنوان عالی‌ترین مصداق مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و در هر دوره مشارکت مردم موضوعیت داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: می‌توان گفت این دوره از انتخابات، راهبردی‌ترین انتخابات تاریخ نظام جمهوری اسلامی است و با انتخابات دهه ۶۰ قابل قیاس نیست.

رمضانی به آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات در استان کردستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۲۰ روز تا برگزاری انتخابات زمان باقی مانده، حداکثر تلاش و دقت را برای برگزاری آن به کار برده‌ایم و آمادگی مناسبی داریم.

وی، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان یک هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان وجود داشت که در این دوره علاوه بر این تعداد، چند شعبه دیگر نیز اضافه خواهد شد و تمام سطح استان را پوشش خواهیم داد.

وی افزود: چهار رکن انتخابات مبنی بر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین بوده و اعضای ستاد انتخابات باید حتما به مسئولیت خود در هر چهار رکن توجه ویژه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با تاکید بر اینکه، رئیس جمهور شهید در طول خدمت سه‌ساله خود، تراز ریاست جمهوری، عملکرد مدیران و انتظارات مردم را بالا برد گفت: مشارکت مردم چه از بعد داخلی و چه از بعد خارجی توانسته بسیاری از موضوعات کشور را مدیریت کند، لذا در چنین موقعیت حساسی که کشور در آن قرار دارد مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است.

رمضانی تصریح کرد: امیدواریم مردم فهیم ما با حضور حداکثری در این انتخابات رکورد جدیدی را به ثبت برسانند و مشارکتی که منتهی به انتخاب فردی اصلح برای منسب ریاست جمهوری می‌شود، داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.