بیماران شکاف کام در لرستان رایگان درمان می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری ۶۰ کادر مجرب پزشکی شامل جراحان پلاستیک و متخصصین ملی و بین‌المللی برای درمان رایگان بیماران شکاف لب در لرستان حضور پیدا می‌کنند.

بهرام دلفان عصر امروز در جلسه اطلاع‌رسانی رویداد ارائه خدمات رایگان به بیماران شکاف کام در لرستان، اظهار کرد: در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ خردادماه با همکاری مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان و موسسه ملی مرهم در استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۶۰ کادر مجرب شامل جراحان پلاستیک و متخصصین ملی و بین‌المللی در استان برای درمان رایگان بیماران شکاف لب در بازه زمانی یاد شده حضور پیدا خواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۱۰ اتاق عمل در بیمارستان عشایر برای این رویداد پیش‌بینی شده، افزود: تیم موسسه ملی مرهم تاکنون ۳۲ دوره در کشور این رویداد جراحی خدمات ویژه برای شکاف لب و ناهنجاری‌های صورت را انجام داده‌اند.
دلفان بیان داشت: در حال حاضر ۱۸۶۰ نفر در فراخوان درمان رایگان شکاف کام شرکت کرده و البته این تعداد قابل افزایش است.
وی با بیان اینکه موسسه ملی مرهم در این رویداد ۴ روزه حدود ۳۰۰ بیمار را پذیرش و درمان می‌کنند، گفت: بیماران جامانده نیز به تدریج به صورت رایگان پذیرش و عمل خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: محدودیت سنی، جنسی و بیمه‌ای برای درمان بیماران شکاف کام وجود ندارد.
شهروندان لرستانی می‌توانند برای ثبت‌نام درمان بیماران شکاف کام از طریق ۴ راه ارتباطی شماره واتسابی ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶، شماره ایتا ۰۹۳۹۷۷۰۰۹۶۸، وبسایت موسسه ملی مرهم به آدرس marham.life و یا به صورت حضوری مدارک را به مرکز خیرین سلامت لرستان واقع در بلوار ولایت بین نگارستان ۱۶ و ۱۷ تحویل دهند.

برچسب ها: علوم پزشکی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.