تسریع در احداث کارخانه لاستیک‌سازی شهرستان الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در احداث کارخانه لاستیک سازی این شهرستان شد.

حمیدرضا گودرزی در شورای اداری الیگودرز که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، گفت: وضعیت لرستان در قیاس با سایر استان‌ها باید بهتر شود.

وی در ادامه افزود: طی بررسی و پیگیری که داشتم شرکت لاستیک‌سازی شهرستان قرار بوده ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در الیگودرز سرمایه گذاری کند و این موضوع را در بین مردم اعلام کردند، اما سال‌هاست این اتفاق در شهرستان رخ نداده است.

گودرزی ادامه داد: مدیران باید گزارش واقعی را به استاندار انتقال دهند، شفقت در سه استان استاندار بوده و از تجربه لازم برخوردار است و بایستی واقعیات صنعت و اقتصاد استان را بداند بنابراین مدیران بایستی واقعیت استان را انتقال دهند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت سرمایه‌گذاری در ابن شهرستان عنوان کرد: کل سرمایه‌گذاری شرکت بارز در الیگودرز صرفاً در حد احداث دیوار است که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن هم صرف نشده در صورتیکه به مردم اعلام کردند بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون سرمایه گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: جدای از این که در این طرح مشکلاتی برای زمین‌های مردم بوجود آمده و اختلافاتی بروز داده شده، اما بدنبال توسعه صنعت در استان هستیم.

گودرزی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم در این حوزه مشکلات و موانع را برطرف کنیم و به صورت واقعی بدنبال ایجاد شغل و برطرف کردن مشکلات مردم باشیم.

 

برچسب ها: لاستیک سازی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.