مدیرعامل شرکت گاز لرستان از تامین گاز مورد نیاز شرکت لاستیک‌سازی لرستان را در تمام طول سال خبر داد.

شمس‌خرم‌آبادی، در رابطه با حل مشکل شرکت لاستیک‌سازی لرستان، گفت: طبق قراردادی که با این شرکت منعقد شده است، مقرر شده تا گاز مورد نیاز این واحد تولیدی در حال ساخت را تامین کنیم.

وی افزود: طبق قوانینی که در کشور وجود دارد، شرکت گاز تن‌ها در هشت ماه نخست سال وظیفه تامین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی را دارد، چراکه در چهار ماه پایان سال با مشکلات کمبود گاز مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طی چهار ماه پایانی سال ۹۵ بر خلاف  مشکلاتی که بر اثر افزایش مصرف گاز داشتیم، اما گاز هیچ‌کدام از واحدهای تولیدی را قطع نکردیم.

شمس‌خر‌آبادی اضافه کرد: شرکت لاستیک‌سازی نیز در آینده از این قاعده مستثنا نیست و در هر شرایطی سعی می‌کنیم این واحد تولیدی در رابطه با تامین گاز هیچ مشکلی نداشته باشد.

وی در ادامه به مشکلی که در رابطه با تامین گاز فولاد ازنا وجود دارد اشاره کرد و گفت: هزینه‌های مربوط به لوله‌کشی خط انتقال گاز و ایستگاه مورد نیاز این واحد را به آن‌ها ابلاغ کردیم، اما هیچ پیگیری از جانب این واحد صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: طبق دستوری که از استاندار لرستان مبنی بر مساعدت در تسهیل ساخت روند واحدهای تولید داشتیم، با وجود مشکلاتی که پیش آمد، خط انتقال گاز این واحد را چندین بار تغییر دادیم.
شمس‌خرم‌آبادی گفت: امروز وظیفه خاکبرداری و ساخت ایستگاه گاز بر عهده ما نیست و هزینه ساخت آن را باید شرکت شهرک‌های صنعتی و فولاد ازنا بر عهده بگیرند.

در پایان تصویب شد، تا هزینه ساخت این ایستگاه‌ها به تفکیک استفاده این دو دستگاه بین آن‌ها تقسیم شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.