نویسنده فیلم «تگزاس۳» از ساخت سری چهارم و پنجم این فیلم در برزیل با موضوع هواداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

حمزه صالحی، نویسنده فیلم تازه اکران شده «تگزاس۳» در گفت‌وگو با برنامه استودیو هشت در رادیو نمایش گفت: در حال نگارش مجموعه‌ای برای تلویزیون هستم که در خلال آن به ترکیبی از وقایع مربوط به ملی شدن صنعت نفت و بازی فوتبال میان کارگران درگیر این مسئله و همچنین روند تبدیل تیم کارگران به تیم ملی می‌پردازیم. این مجموعه به تهیه‌کنندگی مهدی صفی یاری امسال وارد پیش تولید خواهد شد. نگارش سیناپس این سریال را من برعهده داشته‌ام و فیلمنامه آن را کریم خودسیانی می‌نویسد.

صالحی ادامه داد: همچنین طرحی فوتبالی در ارتباط با هواداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال را در قالب اثری سینمایی با آقای عامریان مطرح کرده‌ام که مورد استقبال او قرار گرفته است.

این نویسنده درباره فیلم «تگزاس۳» که به تازگی اکران آن آغاز شده است، گفت: روز اول اکران مصادف با هفته ماقبل پایانی لیگ برتر شد، اما با این حال این اثر توانست رکورد‌های فروش را جا به جا کند. در این چند روز استقبال بسیار خوبی از جانب مخاطبان صورت گرفته است. البته در مورد کار‌های دنباله‌دار و موفق، این میزان از استقبال قابل پیش‌بینی است و بخشی از این موج فروش مربوط به تماشاگرانی است که با قسمت‌های قبلی «تگزاس» همراه بوده‌اند. خصوصا اینکه با رشد پلتفرم‌ها، سری‌های پیشین این فیلم بیش از پیش در معرض تماشا قرار گرفت. امیدوارم فروش «تگزاس۳» همچنان روندی صعودی را طی کند و مخاطبان از تماشای آن رضایت داشته باشند.

صالحی در خصوص ساخت دنباله دیگر بر فیلم «تگزاس۳» گفت: این موضوع از جانب آقای عامریان قطعی شده است و فیلمنامه قسمت‌های چهارم و پنجم به نگارش در خواهد آمد. از همان زمانی که قرارداد «تگزاس۲» را بستیم، ابراهیم عامریان قصد داشت پنج قسمت از این فیلم را مقابل دوربین ببرد و با چنین ذهنیتی قصه را نوشتیم. به احتمال بسیار زیاد سری چهارم و پنجم این فیلم در کشور برزیل ساخته خواهد شد و فضایی بسیار متفاوت نسبت به قسمت‌های دوم و سوم خواهد داشت.

این نویسنده اضافه کرد: در حال نگارش سریالی در ژانر دلهره هستم که بسیار به آن علاقه‌مندم و قصد دارم خود آن را برای یکی از پلتفرم‌ها کارگردانی کنم. ساخت این فیلم باعث می‌شود که تا حد زیادی از فضای فیلمنامه‌های کمدی جدا شوم. همچنین متن فیلمی به نام «مرده خور» به کارگردانی صادق صادق دقیقی را نوشته‌ام که به دلیل شرایط کرونا به اکران نرسید. اثری که فضایی متفاوت دارد و در جشنواره بین‌المللی فیلم عمان که رویدادی معتبر در کشور‌های عرب زبان است، جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را کسب کرده است.

گفتنی است برنامه استودیو هشت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ تا ۲۰ روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
چرت ترین فیلم بود . بیخود پول هدر دادیم هم وقتمونو. تیزر تبلیغاتی رو چهار تیکه مثلاً جالبش رو بهم چسبوندن که فکر کنی عالیه ولی هیچ هیچ هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ب بهانه ساخت فیلم و سریال، میلیونها دلار پول بیت‌المال رو هدر میدن و آخرش معلوم میشه که برای قر و فر رفتند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
#پول شویی
#چرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
برزیل گردی به بهانه فیلم
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۲۱:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
واقعا دلم برای یک ذره خلاقیت و محتوای قوی تو سینما تنگ شده تا کی تکرار و تکرار و تکرار و کلیشه.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مبتذل . سخیف . دلقک بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
حیف این همه هزینه و وقت برای این مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ازپایین شهر کرج
۱۳:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
دمتون گرم