جلالی با اشاره به رهنمود‌های امام خمینی (ره) در خصوص اثبات اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی گفت: شهیدان سلیمانی و آیت‌الله رئیسی، پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام (ره)بودند.

 مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینى (ره) یکشنبه ۱۳ خرداد ماه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان، مدیران و کارکنان استانداری و فرمانداری کرمان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.

رحمان جلالی،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ارتباط مکتب امام راحل و مسائل روز گفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را اثبات کرد و در برابر اسلام آمریکایی قرار داد و شهیدان سلیمانی و رئیسی همواره پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام راحل بودند و در دوران خدمتشان شاهد آن بودیم.

وی افزود: اعتقاد امام راحل به مردم در همه فعالیت‌های جمهوری اسلامی مهم بود، ایشان اعتماد به مردم و در بین مردم بودن را تنها راه مقابله با سیاست راهبردی دشمن می‌دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان مردمی بودن مسئولان را مهم دانست و بیان داشت: در فضای کنونی آنچه باعث جدایی مسئولان و مردم شده، قطع ارتباط و اتصال با مردم است.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم یکی از گفتمان‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی است و مسئولان مانند شهید جمهور و شهید سلیمانی باید در بین مردم باشند که عین شعار و آرمان‌های انقلاب است.

جلالی حمایت جدی از محرومان را از اصول امام راحل دانست و افزود: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی است و ساختار‌هایی برای محرومیت‌زدایی ایجاد کرد که مهم ترین آن کمیته امداد امام(ره)  و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان است.

وی اختلاف‌افکنی بین وحدت مردم را یکی از راهکار‌های دشمن در عصر حاضر خواند و بیان داشت: وحدت بین امت اسلامی و همدلی در مکتب امام(ره)  مهم بود، مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام (ره) بود و کار‌ها را بر طبق آن پیش می‌برد و  شهید رئیسی نیز مانند امام راحل به دنبال ایجاد وحدت در همه مسائل مهم کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار