مرد ۴۵ ساله روستای کله نو از توابع بخش نظرکهریزی هشترود که به چاه آب سقوط کرده همچنان تیم‌های عملیاتی فرمانداری، هلال احمر، پلیس نتوانسته اند جسد این مرد را از چاه ۵۰ متری به بیرون بکشند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان گفت: سفت شدگی ماده لجنی کف چاه موجب سخت شدن این عملیات شده است؛ چراکه فشار بیش از حد موجب متلاشی شدن پیکر می‌شود. 

حمید منجم در خصوص سانحه سقوط مرد ۴۵ ساله به داخل چاه در شهرستان هشترود گفت: به دنبال سقوط یکی از شهروندان به چاه عمیق و کم قطر در شب روز پنجشنبه، با وجود عدم مسئولیت هلال احمر در این عملیات، نیرو‌های امدادی هلال احمر به عنوان پشتیبان وارد صحنه شدند.

وی افزود: متاسفانه فرد سقوط کرده در همان لحظه اول فوت کرده است و پیکر فرد متوفی در حالت لجن کف چاه گرفتار شده و سفت شدگی ماده لجنی کف چاه موجب سخت شدن این عملیات شده است؛ چراکه فشار بیش از حد موجب متلاشی شدن پیکر می‌شود که در همین زمینه اقدامات دیگری در جهت افزایش قطر چاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همان لحظه اولیه نیرو‌های امدادی در صحنه حاضر شدند و حتی جهت تسریع در عملیات تجهیزات با بالگرد به منطقه ارسال شده است.

برچسب ها: نیروهای امدادی ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
سخته خیلی سخته خداوند کمک کند