مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به یک‌هزار و ۹۸۵ آسیب دیده در حوادث فروردین ماه امسال توسط امدادگران هلال احمر در این استان خبر داد.

علیرضا میربهاء الدین  گفت:: ۵۰ مورد حادثه در این مدت در سیستان و بلوچستان به جمعیت هلال احمر گزارش شده که۲۸ مورد حادثه جاده‌ای، چهار مورد دریایی ساحل، سه مورد کوهستان، ۱۴ مورد خدمات حضوری و یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع بوده که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امدارسانی شده است.

او گفت: ۲۹۱ نیروی عملیاتی در قالب ۷۳ تیم به همراه ۷۳ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس جهت پاسخگویی به حوادث در سطح استان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:: ۲۷ مورد رهاسازی توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در این مدت در استان انجام گرفت.

او گفت: همچنین نیرو‌های این جمعیت به ۲۶۶ آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان اقلام زیستی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه دادند.

میربهاءالدین  گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان بوده و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار