مدیرعامل جمعیت هلال‌حمر استان‌سمنان گفت: ۳۵ تیم امدادی از استان‌های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در دشت شاد کالپوش برای یافتن دختربچه گمشده تلاش می‌کنند.

آقای محمدخانی می گوید: ۳۵ تیم و ۱۵۰ نیروی امدادی به دنبال نشانه‌ای از دختربچه گمشده هستند که از این تعداد ۱۹ تیم استان سمنان و ۸۶ نیروی امدادی با هشت خودروی امدادی عملیات جست و جو را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌حمر استان‌سمنان گفت: بیش از ۴۰ ساعت از اعلام مفقودشدن دختر هفت ساله در منطقه دشت شاد کالپوش در شرق استان سمنان می‌گذرد و نیرو‌های امدادی از نخستین ساعت اعلام مفقودی در منطقه حضور دارند.

آقای محمدخانی می گوید: خبر مفقودی دختر هفت ساله در جنگل‌های دشت شاد کالپوش شهرستان میامی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۱ به واحد عملیات هلال احمر اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌حمر استان‌سمنان گفت:نیرو‌های امدادی در منطقه با کمک سگ‌های زنده یاب و تیم‌های گسترده در جست جوی دختر مفقودی هستند و عملیات همچنان ادامه داد.

عملیات جست و جو تا پیدا کردن نشانه‌ای از دختر گمشده ادامه دارد.

محمد حمیدی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان نیز ضمن قدردانی ویژه از مشارکت و همراهی تیم‌های جستجوی مردمی، از هم وطنان به ویژه اهالی استان‌های مازنداران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست کرد چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.