حسینی نژاد از ابلاغ دستورالعمل تشویقی به منظور مشارکت مشترکان خانگی برق با هدف تسهیل تأمین برق در ماه‌های گرم خرداد تا پایان شهریورماه خبر داد.

حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: دستورالعمل تشویقی به منظور مشارکت مشترکان خانگی برق با هدف تسهیل تأمین برق در ماه‌های گرم خرداد تا پایان شهریورماه ابلاغ شد.

وی افزود: در صورتی که مشترکان خانگی مشمول، میزان مصرف برق خود را طی دوره اجرای طرح نسبت به دوره زمانی مشابه به سال قبل کاهش داده باشند، پاداش حاصل از مدیریت مصرف برق را از حاصل ضریب میزان کاهش مصرف در هر پله الگو دریافت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه علاوه بر پاداش صرفه‌جویی، مشترکان می‌توانند بر اساس دستورالعمل ابلاغی جایزه مصرف بهینه، با جمع امتیاز در قرعه‌کشی شرکت کرده و برنده جوایز نفیس شوند، افزود: تمامی قبوض صادره بخش خانگی که کل یا بخشی از دوره مصرف آنها در ماه‌های گرم قرار داشته باشد و متوسط مصرف آنها نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۲ کاهش داشته است، مشمول دریافت پاداش شوند.

وی افزود: در روش پرداخت پاداش مشترکان در سال جاری علاوه بر تنوع جوایز پرداختی مقرر شده است تا سقف پاداش مصرف بهینه برابر مبلغ صورت‌حساب دوره جاری بوده و چنانچه مشترکانی با مدیریت مصرف بتوانند مبالغ پاداش مازاد بر سقف تعیین شده کسب کنند این مقدار به صورت امتیاز محاسبه و به امتیازات آن مشترک جهت شرکت در جوایز اضافه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.