توجه به سلامت منابع انسانی در شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهتمام به سلامت منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه  سازمان در اولویت کارها و برنامه های شرکت قرار دارد. 

حمید رضا گلپایگانی گفت: مباحث و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) می بایست در تمامی معاونت ها و مدیریت های عملیاتی و ستادی سازمان مورد توجه ویژه واقع گردد  و مجموعه کارکنان در رأس  وظایف شغلی به آن عمل نمایند. 

او در ادامه با تاکید به مهندسی ساختار و بهره وری خواستار طراحی فرایند استفاده حداکثری کارکنان از خدمات طب صنعتی شد.

حمید باران گر سرپرست مدیریت  ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت دستورالعمل جدید کمیته سلامت را در سال جاری تشریح کرد. 

او می‌گوید : در این دستورالعمل دو کمیته راهبری  سلامت به ریاست مدیرعامل و کمیته تخصصی سلامت به مسئولیت مدیر HSE  شرکت تعریف که کمیته راهبری هر  سه ماه یک بار و  کمیته تخصصی به صورت ماهیانه تشکیل جلسه خواهد داد. 

باران گر با بیان اینکه دستور جلسه این نشست مربوط به نتایج گزارش معاینات طب صنعتی  شرکت در سال گذشته و تجزیه و تحلیل بیماری های شغلی و غیر شغلی در نتیجه این معاینات است، گفت: ایجاد یک ساز و کار برای ترغیب کارکنان جهت تشویق به انجام معاینات طب کار به صورت سالانه و بررسی عوامل زیان آور محیط کار  از جمله صوت، روشنایی نامناسب ، عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار و اتخاد راهکار با هدف کاهش این عوامل در فضای کاری از نکات مورد تاکید در این نشست به شمار می آید. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار