امام جمعه موقت بیرجند:

باید فردی پیرو ولی فقیه را انتخاب کنیم

حجت الاسلام مختاری گفت: در شرایطی که دشمن دست از فتنه برنداشته، باید در انتخابات فردی را که پیرو ولی فقیه است را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه امروز میراث رئیس جمهور شهید، حکمرانی تراز اسلامی است گفت: این روز‌ها دشمن از فتنه دست برنداشته و در این شرایط باید مراقب فتنه‌ها باشیم و فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه و خادم ملت باشد. 

او افزود: شورای نگهبان امین ملت است و بایستی با قاطعیت و طبق اسلام و قانون تصمیم بگیرد. 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه شورای نگهبان، افرادی که شایسته نیستند را تأیید صلاحیت نکند اظهار کرد: از مردم می‌خواهم با دقت به فردی با تفکر ناب توحیدی و پیرو ولایت فقیه رأی بدهند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و تعامل سازنده‌ای با این کشور‌ها ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه تقوای سیاسی یکی از ابعاد مهم تقوا‌ها است تصریح کرد: امروزه بی تقوایی سیاسی در حکام مزدور اسرائیل با جنگ به فلسطین به ویژه در رفح موج می‌زند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و کشور را از بن بست‌ها بیرون آورد

امام جمعه موقت بیرجند افزود: رئیس جمهور شهید خدمتگزار خدوم ملت بود و مردم خراسان جنوبی به پاس قدردانی از خادم ملت در روز تشییع باشکوه شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه اوضاع فلسطین نشان از تکرار کربلا دارد ادامه داد: مقاومت جانانه، ایستادگی در برابر ظالم و قرآن خوانی در خرابه‌ها یادآور زیبایی‌های کربلا و ددمنشی اسرائیل و آمریکا نشان از نازیبایی‌های حادثه کربلا دارد.

حجت الاسلام مختاری گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است. 

رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از دیگر موضوعات خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار