چه کسانی امروز به وزارت کشور آمدند؟

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آغاز شد.

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری امروز شنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳ در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

طی دو روز گذشته ۵۷ داوطلب به ستاد انتخابات مراجعه کردند که با بررسی مدارک آنان، تنها ۹ نفر موفق به ثبت‌نام شدند.

تاکنون سعید جلیلی، علی لاریجانی، عبدالناصر همتی، مصطفی کواکبیان، محمد خوش‌چهره، قدرتعلی حشمتیان، محمدرضا صباغیان، محمود احمدی بیغش و عباس مقتدایی داوطلبانی هستند که ثبت‌نامشان قطعی شده و منتظرند ببینند در مهلت باقیمانده چه چهره‌های جدیدی به رقابت‌های انتخاباتی وارد خواهند شد.

پس از پایان مهلت ۵ روزه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان طی روز‌های ۱۵ الی ۲۱ خرداد وارد فرآیند بررسی صلاحیت‌ها شده و اسامی نامزد‌های نهایی انتخابات دولت چهاردهم ۲۲ خرداد منتشر خواهد شد.

مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها نیز به مدت دو هفته از ۲۳ خرداد الی ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخابِ نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

سیداحمد رسولی‌نژاد ثبت‌نام کرد
طبق گزارش‌های رسیده از ستاد انتخابات کشور، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده ادوار مجلس اولین نامزد واجد شرایطی بود که امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در وزارت کشور حاضر شد. با ثبت‌نام او، تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کرده به عدد ۱۰ رسید.

رسولی‌نژاد -۶۱ ساله- پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت پس از پیروزی در انتخابات، با توانایی که در خود سراغ دارد و با عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش، مردم شاهد تاثیر آن بر سر سفره‌ها خواهند بود. او شعار دولت خود را نیز «دولت خوب، اقتصاد خوب» اعلام کرد.

ثبت نام سید احمد رسولی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری

مسعود پزشکیان هم آمد
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همانطورکه پیشتر اعلام کرده بود، امروز دومین نفری بود که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. پزشکیان نمایندگی دوره هشتم، نهم، دهم و یازدهم مجلس را نیز در کارنامه دارد.

نماینده ۷۰ ساله مردم تبریز گفت که برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری با بزرگان اصلاحات مشورت نکرده و با توجه به اینکه جبهه اصلاحات هنوز برای انتخابات به جمع‌بندی نهایی نرسیده، به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.

ثبت‌نام پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری

پزشکیان در جمع خبرنگاران، هدف خود از ثبت‌نام در انتخابات را اجرایی کردن سیاست‌های کلی رهبری عنوان کرد و گفت: مشکل این است که آنچه سیاست‌های کلی رهبری است را کنار می‌گذاریم و حرف‌های جدیدی را مطرح می‌کنیم. او همچنین گفت که برای ایجاد مشارکت پرشور وارد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

وحید حقانیان، سومین داوطلب ریاست‌جمهوری
بلافاصله پس از پزشکیان، وحید حقانیان هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم وارد وزارت کشور شد. او سومین نفری بود که امروز در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد تا تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کرده تا اینجای کار به عدد ۱۲ برسد. حقانیان ۶۳ ساله و متولد تهران است.

ثبت‌نام وحید حقانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام وحید حقانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری

نکته جالب توجه اینکه همزمان با ثبت‌نام حقانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری، برق ستاد انتخابات کشور برای دقایقی قطع شد و همه جا در تاریکی فرو رفت! قطعی برق باعث شد که سخنرانی پنج دقیقه‌ای نامزدها در جمع خبرنگاران هم با تاخیر مواجه شود.

وحید حقانیان پس از ثبت‌نام در انتخابات در جمع خبرنگاران حضور یافت و دلیل نامزد شدن خود را "شرایط ایران و جهان در این برهه خاص" عنوان کرد. وی همچنین گفت که از ۱۸ سالگی در حزب جمهوری اسلامی فعالیت کرده و در طول ۴۵ سال اخیر با سفر به همه استانها، شهرها و روستاها، اقوام و فرهنگهای مختلف را بخوبی می‌شناسد.

حقانیان تاکید کرد که در طول دوران خدمت ۴۵ ساله خود هیچوقت پای‌بند به جناح‌ها نبوده اما [در صورت پیروزی در انتخابات] همکاری و همراهی لازم را با همه جناح‌ها خواهد داشت.

زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد
علیرضا زاکانی شهردار پایتخت هم عصر امروز برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ به ساختمان وزارت کشور رفت.

زاکانی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت که بر اساس وظیفه و با دعوت نخبگان و فعالان سیاسی به میدان آمده است و با مشارکت مردم، گفتمان صادقانه را محور قرار خواهد داد.

او با بیان اینکه قرار نیست مردم در فشار اقتصادی بمانند، اضافه کرد: انشالله با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و برنامه‌ای قوی، حرکت بزرگی را با محوریت عدالت و رفع تبعیض رقم خواهیم زد. 

شهردار تهران در نطق انتخاباتی خود در وزارت کشور گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، با مشارکت مردم در ۸ محور اصلی، «دولت خدمت» را در راه جمهور برای تعالی ایران تشکیل خواهد داد.

ثبت‌نام زاکانی در انتخابات ریاست‌جمهوری

کاندیدای بعدی از سیستان و بلوچستان آمد
حبیب‌الله دهمرده دیگر داوطلب انتخابات است که برای ثبت‌نام در خیابان فاطمی حاضر شد. دهمرده پیش از این نماینده ادوار سیستان و بلوچستان در خانه ملت بوده است.

دهمرده پس از ثبت‌نام به خبرنگاران گفت که هیچ حزب و گروهی ندارد و همه عمرش را درس خوانده و درس داده است.

این داوطلب ریاست‌جمهوری در ادامه، وجه تمایز خود را جان کندن و سخت‌کوشی و هم‌نشینی با فرهیختگان عنوان کرد و گفت: برای مردان بزرگ بن‌بست وجود ندارد؛ آنها یا راهی خواهند ساخت یا راهی خواهند یافت.

دهمرده که سابقه استانداری استانهای لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان را در کارنامه دارد، متولد سال ۱۳۳۱ است. با آمدن او، تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کرده به عدد ۱۴ رسید.

ثبت نام دهمرده در انتخابات ریاست جمهوری

نماینده سابق تبریز در رویای پاستور
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روحانی و سیاستمدار اهل تبریز، نفر بعدی است که امروز برای اعلام کاندیداتوری به ستاد انتخابات آمد. او اولین فرد روحانی است که در انتخابات ثبت‌نام کرد.

میرتاج‌الدینی در مجلس هفتم، هشتم و یازدهم نماینده مجلس بود و در دولت دهم معاونت امور مجلس رئیس جمهور وقت را برعهده داشت. 

حجت الاسلام میرتاج الدینی پس از ثبت‌نام پشت تریبون وزارت کشور حاضر شد و در نطق انتخاباتی پنج دقیقه‌ای خود از ضرورت انقلاب اقتصادی بجای اصلاحات اقتصادی سخن گفت. او گفت که پایه اصلی این انقلاب برنامه‌ریزی دانش‌بنیان جهش تولید و مشارکت مردم است.

او گفت تا کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نشود، محرومیت‌زدایی و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد.

ثبت‌نام میرتاج‌الدینی در انتخابات

اولین کاندیدای زن ثبت‌نام کرد
زهره الهیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نخستین داوطلب زن چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری بود که امروز با حضور در وزارت کشور در رقابتهای انتخاباتی نام‌نویسی کرد. او متولد ۱۳۴۷ در کرمانشاه است و تا این لحظه جوانترین کاندیدایی است که ثبت‌نام کرده است.

 الهیان شعار انتخاباتی خود را «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» عنوان کرد و گفت دولت سالم بن‌بست ندارد. او همچنین گفت که با نگاه جدیدی به حوزه مدیریت و آسیب‌شناسی مدیریتی در کشور به این عرصه آمده است.

او در جمع خبرنگاران تاکید کرد که آسیب‌شناسی مدیریتی و ناکارآمدی‌ها و راه‌حل‌های جدید به کمک نخبگان و جوانان می‌تواند گشایشی در کشور ایجاد کند.

ثبت نام زهره الهیان در انتخابات ریاست جمهوری

دیپلمات سابق هم نامزد ریاست‌جمهوری شد
فداحسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان و نماینده مجلس یازدهم هم عصر امروز پا به رقابتهای انتخاباتی گذاشت و عازم خیابان فاطمی و وزارت کشور شد. فداحسین مالکی ۷۰ ساله هفدهمین داوطلبی است که تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.

او  می‌گوید دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند. 

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری معتقد است: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

ثبت نام فداحسین مالکی در انتخابات ریاست‌جمهوری

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ به پایان رسید. سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرد تا پایان امروز ثبت نام ۱۷ کاندیدا قطعی شده است.

به گفته اسلامی داوطلبان فردا و پس فردا مهلت دارند که برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تنها کسی که می‌تونه به طور جدی مشکلات کشور رو حل و فصل کنه دکتر محمود احمدی نژاد هستش. این شخص می‌تونه در کاهش فقر مردم تاثیر گذار باشه. یادمون نره همین احمدی نژاد یارانه ها رو انجام داد وگرنه تا الان هم مردم یارانه ای نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
رای ما دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
مرد خوبی هست ولی سیاست رئیس جمهور نداره فقط من‌درآوردی خوب بلده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد میتونه مشکلات این کشور رو نجات بده و فقر مردم رو از بین ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
رای ما فقط اقای دکتر سعید جلیلی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خخخخخ کل قوه مقننه ریختن برای ثبت نام ، هرچه کار مفید در مجلس کردید با وضع قوانین مفید اینجا هم خواهید کرد که وضعیت کشور اینگونه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
در حسرت داشتن پراید
۰۹:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
به چه امیدی رای بدم پدرو مادرم رای دادن چیشد جز گرونی و تورم چیزی ندیدم تصمیم گرفتم مثل دوره های قبل رای ندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مردم الان نیاز کمک مالی دارن مخصوصا اقشار پایین شرایط معیشتی خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اینکه در این مملکت پهناور همین تعداد اومدن واسه نامزدی یعنی اینکه ثروت های این کشور و پست و منطقه‌ای این کشور همش موروثی است و الامور قحط الرجاله؟ اینهایی که اسم نوشتن همشون توی سمت فعلی درجا میزنن بعد چطور میخوان کشور درست کنن؟ افرادی مثل آقای رئیسی و احمدی نژاد رو هم حذف شدند تا به مردم خدمت نکنند و اینقدر ثروت این چهار درصدیهارا بین محرومان پخش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آدمایی که خدمت میکنن رو یا کشته میشن یا رد صلاحیت میشن. آقای احمدی‌نژاد باید بیاد چون ۸۰درصد مردم ایشان رو قبول دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
میشه بفرمايید این ۸۰ درصد را از کجا آوردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
نه شهری قبول نداره فقط یه مقداری روستایی ایران طرفدار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مرحوم امام فرمود میزان رای ملت است.وقتی ۸۰درصد مردم با آقای احمدی نژاد هستن چرا نمی آرین ایشان کاندیدا بشوند و چرا عمدا ایشان رو رد صلاحیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ان شاالله ایی بانو رییس جمهور شود
Iran (Islamic Republic of)
وزیر
۲۲:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام، اگه مالکی، میرتاج الدینی، پزشکیانن، دهمرده، الهیان و سایر دوستانی که این چند روز از بایگانی استان ها به وزارت اومدند توانستند ۱ دقیقه ممتد بدون تپق و بدون متن حرف بزنند! هر چند برخی حضرات رو خوب می شناسم، اصلا تصور می کنم این ها از دست زن و بچه هاشون فرار کردن اومدن اونجا، بی خیال فقط به عشق سید الشهدای خدمت رای خواهم داد.
Iran (Islamic Republic of)
Ish
۲۲:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خواهشا بزارید دکتر محمود احمدی نژاد یکبار دیگه بیان
رئیس جمهور فقط خودش بخدا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اقای زاکانی تپه هایی که در شهرداری به جا گذاشتی کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ففففففففففففققققققققققط
جمیله علم الهدی
به پاس از رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اینا نمیتونن از یه شناسنامه مراقبت کنن که گم نشه که نرن المصنی بگیرن بعد میخوان کشورو اداره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
لطفا در تائید افراد دقت کنید سریال سلطان خواه رو که دیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
یک مرد شجاع بیاد بریم رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ای خدا، دوباره انتخابات تکراری که مردم ازآن بیزارند؟؟ بیزار از افراد تکراری فسیل شده پرونده دار که خود راانقلابی ومردمی می دانند؟! افرادی که ردصلاحیت شدند؟! افرادی که که حامی خودشان و فامیلشان هستند!؟! افراد ریاکار ودروغگو نجومی خور؟؟؟ افرادی که ایرانی نیستند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خدا پدر ومادرت رو بیامرزه حرف حق حرف دل مردم رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
یا احمدی یا اجدی....احمدی نژاد کجایی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
یکی جلوی این پزشکیان را بگیرد که از حول حلیم نیافته توی دیگ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
احتمال رای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور باید رجل باشه این خانم این وسط چی میگه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رئس جمهور شهید ما اینگونه بود که حس می کرد از طرف مسئولین اراده ای برای اتمام کاری وجود نداره و لازم می دید که خود مستقیم وارد بشه و هدایت کار رو دست بگیره . رئیس جمهور شهید ما به روستاییان توجه بیشتری داشت .روستا مهد تولید هست چه کشاورزی چه دامپروری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
به نامزد سوپرپوششی جناب زاکانی رای بدید تا به پوشش دادنش در طول ریاست جمهوری هم ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
در بین این افراد ، فقط آقای جلیلی صلاحیت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی‌نژاد و بس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
متاسفم ازاینهمه کاندید خودشیفته متوهم بیعمل بیصفت که خودشان را مضحکه ملت کرده اند واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۲۰:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آیا این افراد که تاکنون ثبت نام کرده اند شرایط یک نماینده اصلح را دارند . خدا عاقبت ما و مملکت ما را به خیر کند . تا کی فشار اقتصادی تاکی در نان زن و بچه ماندن تاکی حداکثر فقر و حداقل سرمایه داری تا کی ثروتمندان در خاموشی بی عدالتی از پله ای که از فقرا ساخته اند بالا روند و بالا روند تا کی حسرت خوب زندگی کردن و در این حسرت مردن . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کاندید باید خوش چهره هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
توی این نفرات فقط تنها کسی رو که شایستگی ادامه راه رئیسی دیدم آقای ده مرده هستش ، بدون ادعا و کارگشا و پیگیر
زمانی که استاندار لرستان بود واقعا با تمام وجود کار میکرد
واقعا ده مرد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کسی که شناسنامه المثنی بخواه رئیس جمهور باشه فاتحه کشور باید بخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جناب زاکانی همین که انقلابی شهردار شدی بس مون هست ، دیگه داماد و برادر داماد و ... شما رو نمی‌خوایم تو ریاست جمهوری ببینیم
انقلاب و انقلابی رو خراب نکن داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
زاکنی تهران خرابه کرده هر روز که پیااده میام همه تایلهای پیاده رو لق میزنه بعضیها زیرش اب هست شلوارم خیس میشه وقتی روش راه میرم
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد
۱۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور فقط و فقط دکتر محمود احمدی نژاد...
Iran (Islamic Republic of)
فقط همتی
۱۹:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط حضرت دکتر پروفسور همتی. استاد بدون سلام و صلوات اقتصاد. مرد مؤمن و خاکی دولتی. مرد دوره فشار های اقتصادی وحشتناک ترامپ. مردی که نذاشت قیمت دلار از 25 هزار تومان تجاوز کند.
عزیزان اگر از لحاظ عقلی کاری بدست همتی حل نشه بدست هیچ کس دیگر هم حل نمیشه. این مرد به تمام معنا استاده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ظریف.احمدی نژاد.لاریجانی.پزشکیان.
اینا مستحق رقابت هستن مابقی باید واسه ناظم مدرسه ثبت نام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
امروز یک زن رفته که انگار قبلا نماینده مجلس بوده رفته ثبت نام کرده و ثبت نامش کردن یعنی چی این چه وضعیه؟
مگه قانون اساسی ما زن ها اجازه دارن رئیس جمهور شن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
همشون به در نخورن فرصت باید جوان ها داد نه کسانی که هفتاد سال دارن وذهنشون دیگه رو به زوال رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
به قبرستان گذر کردم کم وبیش
بدیدم قبر دولتمند و درویش
نه درویش بیکفن در خاک رفته
نه دولتمند برده یک کفن بیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
نه داداش این شعر دیگه جواب نمیده به لطف مسئولین قیمت کفن انقدر زیاده درویش نمیتونه با کفن در خاک بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
لاریجانی نیابتی هست از اصلاح طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مثل همیشه همونایی آن که ۴۵ سال همه میشناسنشون.مغز و خون و گوشت مردم رو خوردن والان فکر مردم افتادن اومدن دوباره بخورن همین بخدا فکر مردم نیستن همش دروغه هر کی فکر خودشه.۴۵ سال فکر مردم نبودین الان دلتون برا مردم میسوزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خدا رو شاکریم که آقای همتی با اون کارنامه ی، کاملا درخشان و صد البته راضی کننده،، داره کاندید ریاست جمهوری ایران میشه، فقط همین یکی کم بود که انتظار به پایان رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کسانی که بیش از ۴۵ساله خوردند و خوابیدن ولی هیچ ثمری برای کشور و مردم نداشتند، باید یا خود کنار بکشند و یا کنار گذاشته شوند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی بدون برنامه و فقط برای خودنمایی
Russian Federation
علی
۱۸:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خوبه ما هم بریم ثبت نام کنیم
الکی یه عکس ازمون میگیرن معروف می شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
من گذاشتم واسه اخر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چشم به راه ظریف هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
امیدوارم اگر اقای ظریف انتخاب شدن بعد از برطرف کردن تحریم های امریکا چند اسب آبی از امریکا وارد ایران کنند
یکی از نقاط ضعف باغ وحش های ایران نداشتن اسب آبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان زبانشون چرب هست آنهایی که مخالف ظریف هستند از جلو ما میرند رأی می‌دهند گفتم موقع رئیس جمهور مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
باش تا صبح دولتت بدمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
در خنده هاي ظريف محو شديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
وقتي اومد جشم روشني دارين
بياد خنده هايش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای دیپلماسی ذلت.آقای آمریکا یه دگمه بزنه ما نابودیم.آقای مردم دیگه خسته اند.خیلی بد گزینه ایه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۸:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
لازمه رئیس جمهور بودن در این برهه از زمان شهید بودن ، وشهیدانه زندگی کردن است ...!؟
نامزد محترم ...!!!؟ اگر احساس کردی رفتارت ،کردارت، گفتارت همانند شهدا نیست لطفا وارد عرصه نشو...!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رئس جمهوری تعین صلاحیت شود که مثل قبلی ها براشون جوک در فضای مجازی وحقیقی درست نکنند با جنم باشه و مقتدر که بتونه از پس معضلات فعلی بر بیاد ائشالله
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
دوستان عزیز به نظر من بهترین گزینه ریاست جمهوری جناب آقای جلیلی هستند که رابطه و روابط عمومی بالایی در حوزه بین الملل و ریاست جمهوری دارند
Iran (Islamic Republic of)
شهربانو زریری
۱۸:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کسی نظر تو را نخواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
نظر شما برا ما مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خیر ایشون قبلا کنار گذاشته شده ولایق نیستند واصلا مردم راضی به این انتخابات فرمایشی نمایشی وازپیش تعیین شده نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
دوست عزیز ایشون کجا روابط بین المللشون خوبه که بعد از ۸ سال مذاکرات اتفاقی نیفتاد و در ضمن ایشون در دنیا هم اعتباری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
هیچکدام از این کاندیدها مفت هم نمی ارزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
والله حرف حساب درست هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مفت که هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خودت چقد می ارزی؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۶:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خخخخ زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
باور کنید مملکت دچار قحط الرجال شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ای کاش فقط رجال بودن زن هم امروز رفته ثبت نام کرده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
دنیا دچار قحط الرجال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
طرف شهرداری به گند کشیده حالا اومده برای ریاست جمهوری
دختر و دامادش هم اقامت خارج دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
هرچی بود از حناچی دوچرخه سوار و آقای قاتل خانمش خیلی بهتر بود که فقط اسم خیابون عوض کردندو روحانی اصلا حناچی را توجلسات هیئت دولت راه نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اففزایش دونیم برابری داار 'ایجاد تورم کمرشکن وچندصدبرابر شدن مسکن در دولت سیزدهم را چه کسانی جوابگو هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سوپرپوششی نتیجش همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
Hasan
۱۵:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تا حالا دقت کردین بیشتر نامزدها شناسنامه المثنی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چطور ميخواهند مملکت نگهداری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
گم شده،خراب شده خوب نگهداری نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
هیشکی رییسیی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
هیچ کدومشون کفایت ندارن تا الانم یه منصبی داشتن ولی چیکار کردن هیچی اینا رئیس جمهورم بشن فقط رزومه خودشون اوکی میشه ولی مردم چی هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آدمی که نتونسته شناسنامه خودش را عوض کنه،میخواد چی را تو کشور عوض کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
باید دید ۱۴ خرداد،مردان وفادار به نهضت خمینی ونهضت مستضعفان خواهند آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چطور کار این ها با شناسنامه قدیمی انجام می‌شود ولی مردم باید حتما شناسنامه های خود را به روز کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای رسولی نژاد نتوانست یک آسانسور پل عابر. پیاده را در شهر گیلاوند مجددا راه اندازی کند سگ های ولگرد از در و دیوار شهرستان دماوند راه می‌روند چطور میتوانید مملکت را آباد کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
همشون بیان روی کار کارهای آقای رییس‌جمهور شهید رییسی را میتوانند انجام بدهند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مثال بزن گوشت ۸۰۰تومنی یا کمبوددارو وشیرخشک گرانی روزانه و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مرحوم رئیسی بدترین کابینه با بیشترین تورم داشت

حال من نمی دونم از چی چیز دولت 13 تعریف می کنی

اژ گرانی و تورم وحشتناک

از فلاکت بی حد مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
انشاءالله هر کسی که رئیس جمهور میشود
راه دکتر رئیسی را ادامه دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چرا وپرت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خدایا میشه رئیس جمهوری که انتخاب میشه درست راه ومنش رئیس جمهور شهید رو بره ، خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کاربر ۱۱...۱۵ احسنت ب. شما دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اقای حقانیان در صورت تائید صلاحیت در مناظرات نقش بسیار تعین کننده ای دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ایشون ربطی به رهبری ندارند چون سابقه اجرایی ندارن رد صلاحیت میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اين که صددرصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای نیکزاد پر کار و با تجربه هستند.برای طبقه متوسط به پایین هم خوب کار می کنه.به امید کاندید شدن و رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری.یا علی
Bulgaria
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
حیف و صد حیف که ما محمد جواد ظریف داریم و قدرش رو نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
از همه مهمتر اینکه زبان انگلیسی هم بلده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
باشه
همون چند سال وزیر بود بسه
تمام عملکردش رو دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ظريف دوستا هم نظر دادن
ياد نظريه ميدان افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ناراحت نباش منتظر هستیم تا بیا
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۸:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
لبخندهایش هم زیباست و دشمن پسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ماله کش اعظم
Bulgaria
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اول بگو ببینم چرا شناسنامه رو گم کردی المثنی گرفتی حواس پرت نکنه شدین عین بایدن دوم برو شناسنامه و کارت ملی جدید بگیر بعد بیا برای ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر پزشکیان همسرشون قبلاً در اثر تصادف فوت شدن
احتمالاً این خانم دخترشون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
همه مثل شما نيستن فكر ديكه اي بكنن
علت تاكيدتون؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۲:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
حقانیان بدیونن است بخاطراوبرق رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط عشقی و خاندوزی که موفق شدند کمر اقتصاد و بورس را بشکنند. .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
طرفداران جلیلی جلیلی نکنه بیخودی هست وفت خودتان میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بنده خدا خودش سبک نکرد کاندیده نشده دفعه بعد
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۱:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چقدر تاسف بار است که نماینده مردم آذربایجان بزرگ و تبریز پزشکان باشد
Iran (Islamic Republic of)
سینا جهانبین
۱۱:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جدی می فرمایید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۳:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان آدم خوبیه دوسش دارم ولی اصلاح طلب نبوداگربیادبیرون من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۴:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مگریادت رفته درموردتائیدصلاحیتها آقا فرمودندمگرآقای پزشکیان چه ایرادی داشت ردصلاحیت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آذربایجان اونقدرام بزرگ نیست
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم رفتار و گفتار و اخلاق اقاي سعيد جليلي خيلي شبيه به روساي جمهور موفق دنيا است
۱۱:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم رفتار و گفتار و اخلاق اقاي سعيد جليلي خيلي شبيه به روساي جمهور موفق دنيا است
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۲۲:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
بارکلا از کجا فهمیدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط جلیلی و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تنها کسی که می‌تونه مثل شهید رییسی کار کنه آقای نیکزاد
انشاالله کاندید بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
معروف که نیس اسمشم نشنیدیم
فقط جلیلی میتونه جای رئیسی بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اسم رئیسی می آید قطعا جلیلی همراه وهمفکر او بوده نیکزاد اگر هم که خوب باشد شاید در بدنه دولت آقای جلیلی جای گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اونی که میگه معروف نیست معرفی میکنم عامل اجرای طرح مسکن مهر و ناجی ببش از دومیلیون خانوار ایرانی از مصایب اجاره نشینی و هزاران بدبختی عیرمستقیم دیگر.. حالا تو از جلیلی و بقیه بگو ! حرف گفتنی داری؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی معنوی
۰۹:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
درود بر ملت ایران که بار دیگر با انتخاب فردی همانند شهید رییسی دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
منظورت اینه دلار بشه ۱۰۰ تومن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اگرهمانند وهمفکر شهید خدابیامرز انتخاب کنیم کلاه ملت پس معرکه هست الان کمبود دارو شیرخشک وگوشت ۸۰۰تومنی وتورم ۷۰درصدی گرانی ثانیه ای دستاورد خدابیامرز بود بعدش لقب مردمی گرفت مردم به این تفکرات وتبلیغات رای نمی‌دهند مگر مثل دودوره قبل مردم نیایند شماها مواجب بگیروسهمیه بگیر وابستگان نظام حداقل ۱۵میلیون بیشتر نیستید رای بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رای دادن ما چه ربطی به دشمنان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
مگر دست خودته که رای ندهید جز دشمن حساب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
بنظرم تا اینجا هیج کدام توانایی حداقل اخلاقی و... رییس جمهوری قبلی را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
منابع کشور را بیش از این مصروف این انتخابات با تایید صلاحیت محدود و مشارکت حداقلی نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۰:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اگر محدودیت نباشد حتی کنترل ظاهری هم سخت می شود همانند دوره های گذشته سبزی فروش هم ثبت نام می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
خوب نمیشه تعداد زیادی رو کاندید کرد.آرا, رییس‌جمهور منتخب میاد پایین.فقط باید ۳ ۴ نفر آدم کار بلد و دلسوز و متخصص بیاد که انشاالله اونی که حقشه رییس‌جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
حتما رای خواهیم داد به حول و قوه الهی که شیفتگان قدرت رای نیارن.ما خادمانی مثل رئیسی عزیز میخوایم نه اونا که دندون تیز کردن برا قدرت
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت بر رئیس جمهور محترم محبوب عزیز مردمی آینده ایران اسلامی جناب دکتر استاد سعید جلیلی عزیز مردمی باد که ادامه دهنده راه تفکرات منویات خردمندانه بصیرانه عادلانه منصفانه خداپسندانه ولایتمدارانه سید الشهدای خدمت و جمهور صدیق شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خواند بود . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
هنوز تایید صلاحیت نشدند که ..؟!!! کِی رئیس جمهور شدن ما خبر نداریم؟؟؟؟!!! :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تندرو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ترمز بریده ها هم نظر دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
الان که این کامنت میزارم هنوز مشتری نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رییس جمهور جدید که اومد اجناس از اینی که هست گرونتر میش پنکه تا 140 تمن بود دوتا نگرفتیم پنج شنبه دهم خرداد رفتیم ی پنکه پارس خزر دیگه بخریم پارس خزر نداشت پنکه هاییی دیگه رو میگفت 4 میلیون 500 هزارتمن کولر گازی میگفت 140 میلیون کولر ابی میگفت 16 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چرا داستان تعریف میکنی الان پنکه پارس خزر از یک ميليون هشتصد هزار تومان هست و کولر گازی از ۱۷ میلیون تومان به بالا هر چند تا خاستی برات میفرستم
Iran (Islamic Republic of)
هرمزگان
۱۲:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کولر وپنکه بیا بندرعباس بخر .بهترین کولر اسپلیت۵۰میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
کولر گازی 140 میلیون؟؟؟ داداش به ریال بوده ها!!! برو دوباره قیمت ها رو نگاه کن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
شماها رای ندین بهتره شما اگه رای بدین یکی مثل روحانی و احمدی نژاده نهایت تدبیرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
شما همون بهتر رای ندید ما براتون انتخاب اصلح میکنیم??
آخرین اخبار