وقوع ۲۵ حادثه در یک روز و نجات‌ تمام حادثه‌دیدگان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به وقوع ۲۵ حادثه طی دیروز گفت: تمام حادثه‌دیدگان نجات یافتند.

 ابراهیم بابایی از وقوع ۲۵ حادثه اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز  ۸ خردادماه خبر داد و گفت: با سرعت‌ عمل و تلاش آتش‌نشانان، ۵ نفر درگیر در این حوادث، نجات یافتند.

وی با بیان اینکه هیچ مصدومیت و خسارت جانی ناشی از این حوادث وجود نداشت، افزود: از ۲۵ حادثه دیروز، ۷ مورد مربوط به آتش‌‎سوزی بوده که اغلب آن ها مربوط به حریق منزل و خودرو گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به افزایش حریق خودرو در چندماه اخیر، بیان داشت: طی دیروز، آتش‌نشانان با انجام عملیات اطفای حریق، ۳ خودرویی را که دچارآتش‌سوزی شده بودند، خاموش و از پیش‌روی آتش جلوگیری کردند.

وی همچنین با اشاره به پرحادثه‌بودن دیروز به ۱۸ مورد عملیات امداد‌ و نجات، از انواع مختلف در سطح شهر کرمان، اشاره و تصریح کرد: آتش‌نشانان در تمام این حوادث در کم ترین زمان در محل حادثه حضور یافته‌اند.

بابایی همچنین تعداد نفرات اعزامی برای عملیات اطفای حریق و امداد نجات را ۳۸ نفر ذکر و بیان کرد: ۲۵ دستگاه خودروی امداد ونجات و اطفای حریق، در اسرع وقت به محل حوادث، اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی و پیشگیری از حادثه ادامه داد: اغلب حوادث ناشی از آتش‌سوزی، سقوط یا آسیب به بدن، قابل پیشگیری است؛ بنابراین، از شهروندان می‌خواهیم با رعایت‌ نکات ایمنی در وهله اول از حادثه احتمالی جلوگیری کنند و باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار