تا پایان خرداد رخ می‌دهد؛

زیر بار ترافیک رفتن ۳.۵ کیلومتر دیگر از باند دوم جاده بیرجند - قاین

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۳.۵ کیلومتر دیگر از باند دوم جاده بیرجند - قاین تا پایان خرداد امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان گفت: از ۱۷ هزار کیلومتر راه خراسان جنوبی، ۲ هزار و ۴۱۱ کیلومتر باند دوم داریم که تاکنون ۹۲۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۵۰۰ کیلومتر در دست اجرا است.

او افزود: تاکنون ۸۸ کیلومتر از محور ۱۰۰ کیلومتری بیرجند - قاین دوبانده شده است.

مودی اظهار کرد: اجرای باند دوم در باقی مانده مسیر به طول ۱۲ کیلومتر حد فاصل آرین شهر تا سه راهی روم در حال اجرا است که ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: ۳.۵ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر تا پایان خرداد امسال زیر بار ترافیکی می‌رود.

او عنوان کرد: ۸.۵ کیلومتر باقیمانده مسیر بیرجند - قاین در صورت تأمین اعتبار ظرف ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: توقیف خودرو‌های حامل سوخت قاچاق، توقیف خودرو‌های دارای سرعت بالا در جاده ها، برطرف شدن ۷۰ درصدی نقاط حادثه خیز استان و دوبانده شدن برخی جاده‌ها از جمله اقداماتی بوده که پارسال برای کاهش تصادفات در استان انجام شده و منجر به کاهش ۲۵ درصدی حوادث شده است.

او همچنین از پیگیری برای دو بانده شدن مسیر خضری دشت بیاض به کاخک گناباد خبر داد.

سرهنگ کاظمی جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: جلوگیری و توقیف خودرو‌های دارای سرعت بالا در مسیر جاده‌های استان از جمله عوامل کاهش فوتی‌های تصادفات برون شهری است. 

او افزود: از ۱۰ نقطه حادثه خیز اولویت دار استان، ۷ نقطه رفع خطر شده و ۳ نقطه دیگر در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار