معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حدود ۲۴۲ هزار مسافر در ۲ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده است.

رضا شیرین‌زاده صبح امروز در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان کوثر اظهار کرد: حدود ۲۴۲ هزار مسافر در ۲ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۵۵ هزار و ۲۷۸ مسافر از استان جابجا شده بودند در ۲ ماهه گذشته کاهش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

 او افزود: در حال حاضر ۶۲ شرکت مسافربری در استان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که در ۲ ماهه گذشته ۳۹ هزار و ۲۸۱ صورت وضعیت توسط شرکت‌ها صادر شده است.

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت ۱۳۵ هزار و ۸۹۹ مسافر از شهرستان اردبیل، ۶۰۰ مسافر از شهرستان نیر، ۲ هزار و ۴۰۱ نفر مسافر از شهرستان نمین،۱ هزار و ۴۹۹ مسافر از شهرستان بیله سوار، ۱۸ هزار و ۵۸۵ مسافر از شهرستان پارس آباد، ۲۲ هزار و ۵۷۸ مسافر از شهرستان خلخال، یک هزار و ۲۵۲ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۱۴ هزار نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۴۰ هزار و ۴۳۰ نفر از شهرستان مشگین شهر، ۳۴۵ نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۳۶۵ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۳ هزار نفر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

 شیرین زاده اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۱۲۶ هزار و ۵۴۳ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۲۲ هزار و ۳۵۸ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۹۲ هزار و ۴۰۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری به مقاصد مختلف جابجا شده است.

 او گفت: در ۲ ماهه گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۸ نفرمسافر با وسیله نقلیه مینی بوس جابجا شده بودند که در مدت مشابه سال قبل ۲۰ هزار و ۱۶۸ نفر بود که این امر افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و عنوان کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده اذعان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.